Gå til innhold

Kulturo: Trailer: Det Gylne Kompasset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lest alle tre bøkene, for noen år siden, og dette har stort potensiale! His Dark Materie er en strålene triologi som alle burde lese. Til brukeren over: Om første filmen blir en suksess kan vi nok regne med det!

De bør gjøre det. Blir litt for dumt å bare filmatisere den første boken i en triologi.

Lenke til kommentar

Har lest de to første bøkene, for 2-3 år tilbake, likte de veldig godt. Men da jeg skulle lese den siste syntes jeg den ble så uvirkelig at jeg hadde problemer med å forestille meg handlingen til tider. Men jeg vurderer å gi bøkene en ny sjanse og lese de før filmen kommer ut.

Lenke til kommentar
Leste dykk bøkene på engelsk eller norsk?

Eg sjølv leste dei på norsk, men vurderer å kjøpe på engelsk om dei er mykje betre "orginale".

Da jeg leste bøkene leste jeg de på norsk, men så var jeg bare 12 år gammel. Nå vurderer jeg, hvis jeg får sansen for den første boka igjen, (på norsk riktignok) å kjøpe alle 3 på engelsk. Og må si meg enig, bøker er best på det språket de er skrevet.

Lenke til kommentar

Har fulgt med denne en god stund, og eneste jeg håper på er at det ikke blir noe familiefilmpreg. Historien har det største filmpotensialet jeg har lest noen gang, og hvis dette utføres i den rette ånden, med blodige isbjørnkamper, usensurert heksetortur og rett ut av boka action så kommer den til å bli min favoritt med mindre den gjør noen helbommerter underveis. Men blir det noe billig sensurering for å spare "de minste" går jeg tvert. Historien fortjener bedre.

Btw, alle som er litt kvalitetsbeviste vil heller se disse trailerne i HD:

http://www.apple.com/trailers/newline/thegoldencompass/hd/

Endret av wo0ly
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...