Nervetattoo Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Storslått filmatisering basert på den første boken i Philip Pullmans prisbelønte fantasy-trilogi. Se videoen Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Denne skal sees. Har lest bokene, og haper filmene blir like gode. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Var det VM i å ha verst lydkvalitet? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Tipper denne kommer til å bli sett ja =) Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er Christopher Lee jeg ser ett lite glimt av der? Men kan ikke se han oppført i rollebesetningen på imdb Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ååh, jeg gleder meg. Selv om det riktignok er et par år siden jeg leste bøkene, så husker jeg at jeg likte de utrolig godt. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er Christopher Lee jeg ser ett lite glimt av der? Men kan ikke se han oppført i rollebesetningen på imdb Jepp det er det. Men han har ingen stor rolle... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Berre eg som fekk frysningar av traileren? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Fikk ikke frysninger, men alt virker herlig storslagent og ringenes herre aktig. Noe som er positivt! Filmen har sikkert et stort budsjett. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Gleder meg skikkelig mye til denne. Skal sees på kino. Husker å ha lest boken for veldig lenge siden. Det finnes jo to bøker til. Noen som vet om det er planlagt at disse skal filmatiseres også? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har lest alle tre bøkene, for noen år siden, og dette har stort potensiale! His Dark Materie er en strålene triologi som alle burde lese. Til brukeren over: Om første filmen blir en suksess kan vi nok regne med det! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jepp bøkene er fantastiske. Virkelig "up there" med de store fantasy-seriene. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har lest alle tre bøkene, for noen år siden, og dette har stort potensiale! His Dark Materie er en strålene triologi som alle burde lese. Til brukeren over: Om første filmen blir en suksess kan vi nok regne med det! De bør gjøre det. Blir litt for dumt å bare filmatisere den første boken i en triologi. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har lest de to første bøkene, for 2-3 år tilbake, likte de veldig godt. Men da jeg skulle lese den siste syntes jeg den ble så uvirkelig at jeg hadde problemer med å forestille meg handlingen til tider. Men jeg vurderer å gi bøkene en ny sjanse og lese de før filmen kommer ut. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Leste dykk bøkene på engelsk eller norsk? Eg sjølv leste dei på norsk, men vurderer å kjøpe på engelsk om dei er mykje betre "orginale". Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Engelsk litteratur skal leses pa engelsk. Har ikke vaert borti norsk versjonen, men den kan jo ikke vaere like bra som originalen. Ang ordspill etc. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Leste dykk bøkene på engelsk eller norsk?Eg sjølv leste dei på norsk, men vurderer å kjøpe på engelsk om dei er mykje betre "orginale". Da jeg leste bøkene leste jeg de på norsk, men så var jeg bare 12 år gammel. Nå vurderer jeg, hvis jeg får sansen for den første boka igjen, (på norsk riktignok) å kjøpe alle 3 på engelsk. Og må si meg enig, bøker er best på det språket de er skrevet. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Har fulgt med denne en god stund, og eneste jeg håper på er at det ikke blir noe familiefilmpreg. Historien har det største filmpotensialet jeg har lest noen gang, og hvis dette utføres i den rette ånden, med blodige isbjørnkamper, usensurert heksetortur og rett ut av boka action så kommer den til å bli min favoritt med mindre den gjør noen helbommerter underveis. Men blir det noe billig sensurering for å spare "de minste" går jeg tvert. Historien fortjener bedre. Btw, alle som er litt kvalitetsbeviste vil heller se disse trailerne i HD: http://www.apple.com/trailers/newline/thegoldencompass/hd/ Endret 15. oktober 2007 av wo0ly Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Herlig å få sett den i skikkelig kvalitet. Tror dette kommer til å bli den beste filmen som kommer ut i det siste kvartalet dette året. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Skal sies at han som har oversatt bøkene er den samme som oversatte alle Harry Potter bøkene og Ringenes Herre (nyere oversettelse) og de synes jeg var veldig bra oversatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg