eksaN Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Satt ett par timer på skolen med et doc, jeg fikk på mail, å save med ctrl+s, .. mistenker at documentet ble lagret i temp mappa, finner det ikke igjen nå.. Har vista, brukte MS word. Tips? Hvor kan doc ligge? Kan det f.eks. gjennopprettes? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvilket e-postprogram bruker du? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 En vanlig plass slikt legges er i Temporary Internet Files (se under Documents and settings ->din bruker.......). Så lenge du ikke har tømt denne, så skulle det være mulig å finne det igjen. Lenke til kommentar
eksaN Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvilket e-postprogram bruker du?bruker ikke noe prog. online.noEn vanlig plass slikt legges er i Temporary Internet Files (se under Documents and settings ->din bruker.......).Så lenge du ikke har tømt denne, så skulle det være mulig å finne det igjen.jeg har ikke tømt den, men har sett igjennom alle filene der, fant den ikke.. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Klikk Start -> Kjør -> skriv %temp% og klikk Ok. Bla deg fram til mappen med midlertidige internettfiler og se om det ikke har kommet frem noen undermapper der. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 - finnes det en 'Mine siste dokumenter' i Vista? Burde ligge en 'snarvei' derfra. Evt. ta et søk (men det har du kanskje gjort.) Lenke til kommentar
eksaN Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Klikk Start -> Kjør -> skriv %temp% og klikk Ok. Bla deg fram til mappen med midlertidige internettfiler og se om det ikke har kommet frem noen undermapper der. lå mange undermapper der.. fant den ikke i noen av de heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå