Gå til innhold

Valg av hjemmekino-anlegg

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et billig hjemmekino-anlegg som hovedsaklig vil bli brukt til vanlig tv-titting og film en gang i blant. Rommet det skal brukes på er ganske lite på bare 10 m2. Jeg har funnet noen alternativer:

Det billigste jeg vurderer er: Philips HTS3154

Her er det samme anlegget med litt oppgradert: Philips HTS3357

Samsung HT-THX25 er også et alternativ

Eventuelt kan jeg sette sammen et sett av dette og dette.

Det siste alternativet er et 2.0 systemet Philips MCD708, men dette kan kanskje være nok for dette lille rommet.

Ønsker gjerne å hørre hva dere synes om alternativene, eventuelt anbefalinger av andre systemer til maks rundt 3000 kroner. Systemet trenger ikke å ha dvd-spiller (siden jeg har dette fra før).

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

For 3000,- gjør du meget lurt i å ikke pakke på deg slike surroundanlegg som du linker til i posten over. Jeg ville i denne prisklassen gått for et stereo-oppsett. Dynavoice og en forsterker fra feks. Yamaha burde gjør susen, samtidig som du har muligheten til oppgradering.

Jeg har laget et lite oppsett for deg her, men med JVC-reciever:

JVC RX-5062SE (Reciever)

Dynavoice F6 (Fronthøyttalere)

Valgfritt: (senterhøyttaler i samme serie som frontene. Kommer allikevel under 3000,-)

Dynavoice C4 (Centerhøyttaler)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
ikke gå for proson hva enn du gjør, har en kompis med det(huff, ikke bra as!)

ville nå godt for den Philips HTS3357'en jeg da:P den er bra til en billig pris, har gamle modellen selv

Jeg er ikke enig i Dynavoice F6 som fronter, selv har jeg de som sidehøytalere og det eller musikk er det eneste de er gode for... For lav bass og for svake høytalere.

Imidlertid er F6 meget bra til akkustisk musikk, diskant i film og samtidig er det brukbar bass i de. Derfor en meget rimelig sidehøytaler dersom du ikke bruker satelitter.

M65 derimot, det er frontene sine det(meget bra), dynavoice det også. Dessuten kan jeg nesten garantere at du på netthandelen får et par M65 til samme pris som et F6 par i butikken. Jeg fikk nemlig et par M65 til 1050 på netthandelen og DET er Bang for Buck det.

Det å kjøpe et billig Phillips anlegg pakke.... da tror jeg heller jeg hadde klart meg bra med tvhøytalere.

Aldri spill musikk fra de i alle fall... eller hvorfor?

Lenke til kommentar

hjemmekino er ikke så dårlig som du skal ha det til(jeg har dågg opgradert bass til en 500w) men alikavel så dugger det fett med vanlig hjemmekino spess til den prisen, har en kompis med 4 sånne fronthøyalere (veit ikke hvordan men de er STORE!) som han har satt opp med en bedre forsterker enn den orginale hjemmekino forsterkern min, mit spiller en god del bedre :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...