Akilevs Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Trenger nytt kabinett med følgende spesifikasjoner: -ATX -Plass til nVidia 8800 GTX (noen kabinetter har ikke den ekstra plassen bak hovedkortet...) -Plass til minimum 4 HDer -God kjøleløsning/luftgjennomstrømning -PSU ikke nødvendig -IKKE et "glorete" kabinett med masse fancy LED's. Fokus på støydemping og ventilasjon. -Med mitt nåværende kabinett (Chieftec BH-02 ATX Medium Tower) har jeg hatt problemer med at vibrasjoner fra HDene forplanter seg i kabinettet og gir masse sjenerende støy for både meg og min nabo (!). Jeg omgikk dette problemet da jeg bare hadde to HDer ved å henge de opp i O-ringer, men nå som jeg har flere har jeg rett og slett ikke plass til dette lenger. Viktig at kabinettet har gode løsninger her. Så, hva er deres erfaringer? Hva bør jeg kjøpe? Endret 12. oktober 2007 av Akilevs Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du kan jo lese testen som ble publisert for en time siden... Link Lenke til kommentar
Akilevs Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Du kan jo lese testen som ble publisert for en time siden...Link Ja, men bortsett fra at testvinner hverken har god løsning på støydemping eller plass til 8800GTX virker det som et godt kabinett.. Lenke til kommentar
Akilevs Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 P182? Takker, har du god plass bak hovedkortet? Andre erfaringer mottas med takk. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bak hovedkortet? Eller på baksiden av kabinettet? Lenke til kommentar
Akilevs Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Bak hovedkortet? Eller på baksiden av kabinettet? Beklager, dårlig formulert. Jeg trenger litt ekstra plass grunnet 8800 GTX. Mange kabinetter har dårlige løsninger i forhold til dette ved at harddiskoppheng osv. er i veien. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Åja, det er plass til 8800GTX i det, men da må nederste harddisk skuffen fjernes. http://www.hardware.no/tester/kabinett/aat...inetter/44234/3 Du kan se den på bildet i testen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå