Ihasabucket Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Har veldig lyst til å bli kvitt de unyttige knappene på tastaturet mitt og bytte dem med noe nyttig... Hurtigtastene er delt i to slik: ____________________________________----------------------___________________________ |Shopping|hjelp|Home|Favoritter|email |||||||||||||||||||||| play|Stop|Volum -|Volum+|Mute | | | | qwe | | a s d osv.. | | z x c | | Ja noe sånt uansett.. de knappene til høyre er meget viktige, men de til venstre r så å si ubruklige... Hvordan kan jeg skifte hva disse gjør? tenkte på f,eks "åpne cd-rom" "neste sang" osv.... Venligst link meg til en tråd hvor dette står om dette finnes, fant ingen da jeg søkte =( Endret 12. oktober 2007 av Diskutermann Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 bumbetibump. hallo? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 1. Finn ut hvilket tastatur du har. 2. Bruk programmet som følger med evt. driver for tastaturet til å endre på hva knappene gjør. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) lastet ned et program kalt activeboard fra packardbell sine sider... av en eller anne grunn fungerer ikke dette, men etter å ha snoket i programfilene fant jeg en notisblokk dokument med dette inni [parameters] Enabled = true ExtendedOnly = true VolumeStep = 4 [VOLUME-] scancode = 46 Extended = true OSD= \X VKcode = 174 Action= [VOLUME+] scancode = 48 Extended = true OSD= \X VKcode = 175 Action= [PLAY] scancode = 34 Extended = true Action = OSD = \4Spill / \;Pause VKcode = 179 [sTOP] scancode = 36 Extended = true Action = OSD = \<Stop VKcode = 178 [NEXT] scancode = 25 Action = OSD = \:Neste spor Extended = true VKcode = 176 [PREVIOUS] scancode = 16 Action = OSD = \9Forrige spor Extended = true VKcode = 177 [MUTE] scancode = 32 Action = OSD = Extended = true VKcode = 173 MuteOn = \X\rDemp På MuteOff = \XDemp Av [OEM1] scancode = 38 Extended = true Action =http://format.packardbell.com/cgi-bin/redirect/?country=NO&range=AD&phase=7&key=KBF01 OSD = Butikker Extended = true VKcode = [OEM2] scancode = 22 Extended = true Action =http://format.packardbell.com/cgi-bin/redirect/?country=NO&range=AD&phase=7&key=KBF02 OSD = Services Extended = true VKcode = kan noen hjelpe meg her? tror det er mulige å forandre litt her edit: etter selv å ha prøvd meg litt fungerer ikke dette, det eneste som skjedde nå er at det ikke dukker opp tekst når jeg klikker på disse knapenne -.- Er det ingen tredjepartsprogrammer eller lignende man kan bruke? hjelp da Endret 14. oktober 2007 av Diskutermann Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 bruk autoit =) www.autoitscript.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå