Weedeed Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei Jeg instalerte en skjermkort driver, men trur jeg ahr gjort feil. Nå jeg spiller F. eks BF2 så komme det masse svarte former på bakken, og når jeg spilte Half Life 2, så var granatene rosa med svarte firkanter på. Men alv var fint da jeg spilte BF 2142 og Bioshock. Kan det være at jeg har feil driver? Nvidia GeForce 8800 GTS Driverdato: 17,09,2007 Driverversjon: 6.14.11.6371 Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du har riktig driver (163.71). Problemet høres nesten varmerelatert ut. Hvordan er kabinettluftingen? Lenke til kommentar
Weedeed Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Kabinettluftingen ser veldig bra ut, er ny pc, å det varvist plenti med vifter på denne;) Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Se hva som skjer om du avinstallerer driveren fra kontrollpanelet for så å installere driver i henhold til operativsystemet ditt fra denne siden. 163.75/76 De er rundt en måned nyere. Om du fortsatt har samme problem kan vi snevre feilsøkingsområdet litt til. Lenke til kommentar
Weedeed Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) takker, men er litt usikker på hvordan jeg avistallerer driveren, typisk meg å avistallere noe annet:s hehe På den siden du viste, hvilka skal jeg velge? Windows XP: ForceWare Release 163.76Windows XPWindows XP x64 Endret 12. oktober 2007 av Weedeed Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Kontrollpanel finner du som regel på startmenyen. I kontrollpanel velger du legg til/fjern programmer evnt. add/remove programs. Inne i lista finner du sannsynligvis et eller annet sted der det står remove/change nVidia drivers (eller noe i den dur). Dobbeltklikk og velg "remove display driver only" om du får en slik dialogboks. Jeg vil tro du har "vanlig" windows XP (ikke XP x64). Isåfall velger du dette på den siden. Endret 12. oktober 2007 av Belarnion Lenke til kommentar
Weedeed Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) D hjalp ikke å installere den nye driveren heller, men jeg har et bilde som vise hva som skjer, kansje dette kan hjelpe Endret 12. oktober 2007 av Weedeed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå