RBW Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Vi gått åtte mellomstore PC-kabinetter nærmere etter i poppnaglene. Finnes det et nytt drømmekabinett for de kabinettofile? Les mer Lenke til kommentar
andylove Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Virker som testen sier det jeg har trodd og visst en stund: Ingenting er bedre enn Antec P182 når det kommer til støy. Dette kabinettet er genialt. Fint at dere endelig tok en test av kabinetter igjen, tror det er svært mange som setter pris på det! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Thermaltake Soprano DX synes jeg er intet annet enn en billig etterlikning av Cooler Master Wave Master, so forøvrig er et helt fantastisk kabinett Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Chieftec CH-02B-BM så ut som et bra kabinett, med fy F... så stygg front! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Chieftec CH-02B-BM så ut som et bra kabinett, med fy F... så stygg front! Enig. Ligna døra ligna jo mer en dørmatte Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hadde Antec Nine hundred hatt hovedkortskuff, så hadde jeg løpt å kjøpt! Etter jeg fikk meg Wave Master, vil jeg ikke ha et kabinett uten Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Chieftec CH-02B-BM så ut som et bra kabinett, med fy F... så stygg front! Jeg syntes det var litt kult. Passer veldig fint som er serverkabinett siden hele fronten dekket, samt egen vifteplasser til HD. Men som serverkabinett er 600 spenn litt mye siden det skal stå ute i boden allikevel.. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Flott test, ikke overraskende at Antec P182 fikk såpass god omtale, genialt kabinett Lenke til kommentar
bonne89 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Gigabyte sine produkter minner meg veldig om Cooler Master Centurion 534 innvendig Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Chieftec CH-02B-BM så ut som et bra kabinett, med fy F... så stygg front! Jeg tenkte med en gang på hvilke muligheter det er for å endre eller skjule fronten. For innsiden så jo svært bra ut. Et sort og luftig tekstil som høyttalere har bør jo kunne rette opp inntrykket. Evt bytte hele fronten med en pen sort plate eller noe hvis det er mulig. Eller bare fjerne fronten. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg tenkte med en gang på hvilke muligheter det er for å endre eller skjule fronten. For innsiden så jo svært bra ut. Et sort og luftig tekstil som høyttalere har bør jo kunne rette opp inntrykket. Evt bytte hele fronten med en pen sort plate eller noe hvis det er mulig. Eller bare fjerne fronten. mhm, fikk veldig lyst på det kabinettet Lenke til kommentar
Stream Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er så fornøyd med mitt nåværende Chieftec kabinett at jeg kommer til å velge samme merke neste gang. At andre merker kanskje har mer snacksne utseender får så være. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg tenkte med en gang på hvilke muligheter det er for å endre eller skjule fronten. For innsiden så jo svært bra ut. Et sort og luftig tekstil som høyttalere har bør jo kunne rette opp inntrykket. Evt bytte hele fronten med en pen sort plate eller noe hvis det er mulig. Eller bare fjerne fronten. Har aldri forstått hensikten med frontdør i det hele tatt. Den er bare i veien når du skal bruke dvd, kan ikke se at den har noen annen hensikt en å gjøre fronten penere hvis du har dvd spiller eller andre eksterne enheter i annen farge. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Frontdøren gjør normalt fronten penere. Om man bruker DVD-spilleren ofte så blir det jo veldig upraktisk, men sånne som meg bruker den sjelden og da gjør det meg ikke noe om det er en dør der. Lenke til kommentar
nercix Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Altså «vanilge»-måten er sikkert ein fin å teste kabinett på, men altså, er ikkje «vanilje»-måten mykje betre? Endret 12. oktober 2007 av nercix Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ein flott artikkel! At de hadde valgt mitt kabinett til testvinnar, gjorde jo ikkje saken verre, akkurat... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har aldri forstått hensikten med frontdør i det hele tatt.Den er bare i veien når du skal bruke dvd, kan ikke se at den har noen annen hensikt en å gjøre fronten penere hvis du har dvd spiller eller andre eksterne enheter i annen farge. En godt designet frontdør kan hjelpe littt angående lyd. Evtuelt kombinere en ganske tett front, med relativt enkel manipulering av henter i fronten, om nødvendig. AtW Lenke til kommentar
brickhead Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Chieftec CH-02B-BM så ut som et bra kabinett, med fy F... så stygg front! Samme kabinett med en annen front heter CH-05B-B. Hele Aegis-serien (4 stk) her: http://www.chieftec.eu/index.php?option=co...386&lang=EN (*trommer med fingrene* Hadde nu bare posten greid å kompensere litt for Kompletts trege levering...) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 jeg ser av bildet at dere totalt har misset et viktig poeng med Antec P182... Nemlig muligheten til å skjule kablene på baksiden av hovedkortplaten! Det burde ikke se slik ut: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men noe a la dette: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=168225 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 jeg ser av bildet at dere totalt har misset et viktig poeng med Antec P182...Nemlig muligheten til å skjule kablene på baksiden av hovedkortplaten! Viktig og vitkig... På det øverste bildet er ikke kablene nevneverdig til hindre for luftstrøming, og det er god plass og mulighet til å jobbe der inne, at noen driver å jåler med hvordan ting ser ut inni kabinettet er jo greit nok, men særlig viktig er det vel ikke? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå