Gå til innhold

Lang batterilevetid

Warsmith

Anbefalte innlegg

Jeg har en knallsterk Asus C90S ventende på meg på postkontoret, men angrer bittert på kjøpet og kommer til å benytte meg av angreretten. Jeg gjorde det utrolige å bestille en PC før jeg hadde sjekket den nøye. Jeg trenger lang batterilevetid, noe denne overhodet ikke har. Jeg trenger heller ikke disse toppspesifikasjonene.

Kan noen hjelpe meg å velge? Her er mine krav:

*Maks 10-12.000, gjerne under

*Grei til spill, men trenger ikke de beste grafikkortene

*Maks 3 kg, gjerne mindre

*13,3-15,4"

*God skjerm, gjerne høy oppløsning.

*Den må ikke bråke.

*HDMI, blåtann

Håper på gode tips. På forhånd takk!

-W

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Acer 5920G? Denne klarer over fire timer, om det er nok for deg... skjermen har bare 1280x800-oppløsning, ellers oppfyller den alle andre krav.

Ett annet alternativ er Compal IFL90+ som klarer bortimot 3,5 timer, denne har 1680x1050-skjerm, men mangler HDMI

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Hei, har bygget Dells 1330 til den store gullmedaljen på Dell.no og Acer-en ser jo veldig lekker ut, selv om jeg stusser litt over den lave oppløsningen...

Jeg er uansett ikke sikker på om jeg skal bruke så mye som 12 lapper på PC, så gode tips til laptoper rundt 7-8 mottas også med takk. At PC-en er solid ved siden av at den har god batterilevetid er rimelig viktig. Ser at HP selger noen ganske så interessante batteriutvidelser, som jo må være genialt å bruke "på tur." Andre produsenter som har slikt? Dell, Acer?

-W

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...