fnx Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Kan noen hjelpe meg med å finne vista (64b) drivere til Hansol 920D. Finner det ikke! Takk Endret 12. oktober 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du trenger ikke driver til skjermer i dag. Det står blandt annet på hjemmesiden at det er plug'n'play. Hva er problemet ditt? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har heller ikke driver i Vista til min Samsung Syncmaster 997B, men har fjernet haken for å bruke høyere oppdateringsfrekvens enn det Vista selv vil gi meg. Det er vel det du også opplever som et "problem" med din skjerm. (fant faktisk spørsmålet ditt på Google nå ) Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Har en Hansol 920D og kjører vista x86. Fant ut at det går bra å bruke crt driveren som ligger på denne siden, Hansol Drivers, selv om driveren ikke er for vista. Fikk flere valg når det gjelder oppløsning og frekvens etter at jeg instalerte driveren. Endret 12. oktober 2007 av Sigurd2 Lenke til kommentar
fnx Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Kjører x86, jeg vil ha mer hz på skjermen, derfor trenger jeg driver! Men finner bare drivere som er for xp. Kan kun kjøre 85hz på 640 oppløsning, og med XP kunne jeg kjøre 140hz. Lenke til kommentar
fnx Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Har en Hansol 920D og kjører vista x86. Fant ut at det går bra å bruke crt driveren som ligger på denne siden, Hansol Drivers, selv om driveren ikke er for vista. Fikk flere valg når det gjelder oppløsning og frekvens etter at jeg instalerte driveren. Jeg fikk det ikke til jeg, fikk feil mld. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Gå på "Control Panel", "Personalization", "Display Settings", "Advanced Settings", "Monitor", ta vekk haken på Hide modes that this monitor can't display. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå