Inverno Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 lurer på om visst jeg kjøper orange box fra steam, kan jeg begynne å laste ned spillet med en gang da? for jeg gjorde det med hl2, og det kom bare på steam accounten min under "my games" med med the orange box virker det som om de har lyst til å sende en pakke til meg.. så er det noen som har kjøpt den fra steam som kan svare på dette? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 leste litt rundt på steampowered.com og fant ut at alle kjøp via steam er nedlasting. så denne saken er ordnet... men takker for alle svar XD Lenke til kommentar
Jext Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvis du får dårlig fart, så er det pga at veldig mange andre laster ned samtidig. Skal man bestille ting fra steam så er det lurt å være tidlig ute og preloade når dette er mulig. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 ja merka det... men den er ikke så veldig dårlig med tanke på at den er 350kb\s.. men litt irriterende når det kunne gått 1300kb\s.. men takker for tipset selv om det er litt sent nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå