Ejrik Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) To bilder jeg tok til en skoleoppgave. Ble ganske fornøyd med bilde av treet. Eirik Endret 12. oktober 2007 av Ejrik Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Likte det første bildet best av en eller annen grunn. Men begge er vakre bilder. Synes du har fått fram fine farger og detaljer. Lenke til kommentar
helto Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 jeg synes det siste bildet av soppene var best jeg. Men jeg har bare samme begrunnelse som steffenz: av en eller annen grunn.. Eller, det er noe med fargene som passer bra sammen (den grønne bakgrunnen og de brune soppene), også synes jeg jo komposisjonen av bildet bra også Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er litt usikker angående soppebilde. Blir den piggen i bakgrunnen forstyrrende? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Kan ikke se det andre bilde, men det første var veldig pent! Lenke til kommentar
helto Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja, jeg lurte litt på den piggen der jeg også. Men jeg kom fram til at jeg synes den er stilig og skaper litt mer liv i bildet. Men den trekker kanskje fokuset litt vekk fra soppene kanksje så jeg er egentlig litt i tvil om jeg synes det er bra eller dumt at den er der... Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Ja, jeg lurte litt på den piggen der jeg også. Men jeg kom fram til at jeg synes den er stilig og skaper litt mer liv i bildet. Men den trekker kanskje fokuset litt vekk fra soppene kanksje så jeg er egentlig litt i tvil om jeg synes det er bra eller dumt at den er der... Tror kanskje det hadde blitt litt kjedelig uten. Sant som du sier, den skaper litt liv, men den kunne kanskje vært mer mot høyre i bilde.. Endret 12. oktober 2007 av Ejrik Lenke til kommentar
helto Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 ja, hadde den vært lenger til høyre tror jeg ikke den hadde virket forstyrrende i det hele tatt. Men litt for sent for å gjøre noe med det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå