sjamomilla Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har kommet til temple of courage, og har fått nøkkelen av den kanin liknene monstere med de store ørene og har fått den firkantete diamanten i hullet Klikk for bilde er tatt med mobil så er ikke den beste kvaliteten. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og da åpner jo den ene døra seg men det kommer jeg ingen vei. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har og prøvd og gått ned andre veier og kaste bamerangen på disse: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har prøvd å fått de i kobinasjon opp, ned, høyre, venster og motsatt vei, alle til høyre og alle til venste men ingenting skjer. Hvordan kommer jeg videre til neste steg ikke si hvordan jeg skal ta hele tempelet vil prøve å runne mest mulig selv. Si i fra vis noe mangler har du vært i etj 2f der man skal skyte piler på fire øyer som står på påler, du flytter deg ved å tegne , skjønner ikke vilken rekkefølge man skal ta dem, vær så snill å hjelp meg vis du har vært der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå