Erlend0_o Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har kommet til temple of courage, og har fått nøkkelen av den kanin liknene monstere med de store ørene og har fått den firkantete diamanten i hullet Klikk for bilde er tatt med mobil så er ikke den beste kvaliteten. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og da åpner jo den ene døra seg men det kommer jeg ingen vei. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har og prøvd og gått ned andre veier og kaste bamerangen på disse: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har prøvd å fått de i kobinasjon opp, ned, høyre, venster og motsatt vei, alle til høyre og alle til venste men ingenting skjer. Hvordan kommer jeg videre til neste steg ikke si hvordan jeg skal ta hele tempelet vil prøve å runne mest mulig selv. Si i fra vis noe mangler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hihi, såg at du tegnet pilene på kartet på samme plass og måte som meg... Om jeg forstod deg rikitg står du fast på det midterste bildet hvor det ikke er noen bro av plattformen. Det er en usynlig bro der. Du finner et kart som markerer hvor du skal gå, du finner det i første etasje mellom de to kistene som ligger helt oppe til venstre, du må bruke en bombe for å komme inn til rommet med kistene. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Hihi, såg at du tegnet pilene på kartet på samme plass og måte som meg... Om jeg forstod deg rikitg står du fast på det midterste bildet hvor det ikke er noen bro av plattformen. Det er en usynlig bro der. Du finner et kart som markerer hvor du skal gå, du finner det i første etasje mellom de to kistene som ligger helt oppe til venstre, du må bruke en bombe for å komme inn til rommet med kistene. Takk <3 Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Trenger litt hjelp igjen har kommet hit på Goron Island Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og jeg tror jeg må bruke de rotte liknene bombene for å komme til "bryteren", men hvor finner jeg dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Du har helt rett. Bombene du trenger finner du i tempelet, i etasjen B1. Du blir egentlig ledet til dem, så burde ikke være så vanskelig å finne. Jeg kjenner ikke igjen det stedet du har på bildet, så om du har satt deg fast trenger jeg litt mer info... Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Du har helt rett. Bombene du trenger finner du i tempelet, i etasjen B1. Du blir egentlig ledet til dem, så burde ikke være så vanskelig å finne. Jeg kjenner ikke igjen det stedet du har på bildet, så om du har satt deg fast trenger jeg litt mer info... Skal finne han ene gutten som leker gjemsel, men han stakk til tempelet og jeg er i den "laberint" liknene greia å kommer ikke videre. Har sprengt hull i veggen der jeg kan men finner ikke ut hvordan jeg kommer til tempelet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Da vet jeg hvor du er. Bryteren på bildet er ikke viktig, så den kan du bare glemme til du har fullført tempelet. På bildet er du nesten helt i starten av labyrinten, men du har gått inn i feil inngang. Du må sprenge et hull like ved den bombe-planten til høyre. Du skal bare bombe deg igjennom egentlig. Ikke alltid det er sprekker i veggen, men du ser symboler på andre siden av veggen som viser at du kan bombe der. Jeg kan sikkert tegne ruten på kartet og ta et bilde om du ønsker det. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Takk har gått rundt å sett etter sprekker hele tiden jeg. Åja btw har det brevet til Jolene hvor finner jeg henne? Endret 14. oktober 2007 av Erlend0_o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Angående brevet: Jeg har ikke fått noe brev som skal leveres til Jolene, men jeg har fått et brev fra hun, som skal leveres til søsteren Joanne. Det er dama i havfrue-kostymet på Bannan Island. Jolene er for øvrig dama med skipet som er på jakt etter Linebeck... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Angående brevet: Jeg har ikke fått noe brev som skal leveres til Jolene, men jeg har fått et brev fra hun, som skal leveres til søsteren Joanne. Det er dama i havfrue-kostymet på Bannan Island. Jolene er for øvrig dama med skipet som er på jakt etter Linebeck... Det irriterte meg lenge, trodde også det var et brev til Jolene, og jeg prøvde å gi det til henne hver gang jeg så henne seile forbi, men neida ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jeg sitter litt fast på den øya sørvest. Nettopp funnet meg en spade, og skal finne en plass mellom noen ting. edit: Nevermind, tror jeg fant det ut. Endret 18. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Har fått det siste kartet nå men hva skal jeg gjøre den ene øya kommer jeg ikke til pga. en skypumpe og øya isle of dead kommer jeg ingen vei på. Jeg gikk til hun synske dama å sa jeg måtte snakke med en konglig på en av øyene, fant ingen å snakke med på noen av dem, heller ikke den "hemelige" øya maze island tror jeg det var. Hva skal jeg gjør? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har fått det siste kartet nå men hva skal jeg gjøre den ene øya kommer jeg ikke til pga. en skypumpe og øya isle of dead kommer jeg ingen vei på. Jeg gikk til hun synske dama å sa jeg måtte snakke med en konglig på en av øyene, fant ingen å snakke med på noen av dem, heller ikke den "hemelige" øya maze island tror jeg det var. Hva skal jeg gjør? Hvis jeg ikke husker feil så må du på isle of dead og sjekke tavlene nøye Den tavlen som står noe om x antall steg mot west og y antall steg mot nord Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Gå til det ytterste "syd-øste" stedet på øyen. Der finner du et tre. P venstre side av treet er det noen heller på bakken. Begynn å telle fra den første hellen og tell 13 heller mot venstre(vest) så går du 7 heller opp(mot nord). Det er egentlig gress der, men om du ser på hellene som går nordover kan du telle på dem.. Når du er kommet opp dit, graver du der med spaden og det vil dukke opp et hull i bakken. Beklager dårlig forklaring.. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Kommer ikke inn til den delen dere snakker om. Det er den delen med gravsteine eller hva den nå er ikke sant? (helt oppi venste hjørne) Kommer ikke inn døra Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kommer ikke inn til den delen dere snakker om.Det er den delen med gravsteine eller hva den nå er ikke sant? (helt oppi venste hjørne) Kommer ikke inn døra Nei, det er ikke den delen. Det er sør-øst delen av øye vi snakker om. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hihi, såg at du tegnet pilene på kartet på samme plass og måte som meg... Pfft, det gjorde jeg da selv. :') Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Må bare spørre her jeg også. Er ca. 70-80% uti spillet tror jeg. Har kommet til den siste øya tror jeg, den med pyramidene. Har vært innom de små og fått vannet til å synke og skal tegne på den døren. Hva skal jeg tegne der? Har holdt på en stund nå, men finner det ikke ut. Lenke til kommentar
jocce123 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Angående brevet: Jeg har ikke fått noe brev som skal leveres til Jolene, men jeg har fått et brev fra hun, som skal leveres til søsteren Joanne. Det er dama i havfrue-kostymet på Bannan Island. Jolene er for øvrig dama med skipet som er på jakt etter Linebeck... Det irriterte meg lenge, trodde også det var et brev til Jolene, og jeg prøvde å gi det til henne hver gang jeg så henne seile forbi, men neida ^^ sliter med det samme. kan du hjelpe meg?? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Brevet til søstra: Du må gå til Banana Island (litt usikker på navnet), det er den øya med et hus litt lenger oppe med en mann inni som vil se en havfrue. Drep alle monsterne du ser rundt der, og en havfrue vil dukke opp ved vannet. Og det er henne du skal gi brevet til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå