MacBain Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Som topic sier så lurer jeg på hvordan jeg kan skru på forgreningskontakt og PC-en samtidig. Jeg har altså ett par vannpumper som er koblet til en forgreningskontakt med av/på bryter, jeg vil gjerne slippe å skru disse av og på manuelt hver gang jeg starter PC-en. Er det mulig å få kjøpt noe som skrur på forgreningskontakten i det jeg skrur på PC-en? Lenke til kommentar
magnawox Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei Clas Ohlson har en løsning som jeg bruker på flere av mine PC-er. Har et masteruttak som slår av og på strømmen på de resterende uttakene i grenuttaket. så når PC-en skrus av så kutter den og strømmen til f.eks skjerm, printer, scanner og annet utstyr koplet til. Og alt på igjen når jeg skrur på PC-en. Har også innebygget overspenningsvern. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=21570591 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Supert, akkurat det jeg lette etter . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå