freke Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) For meg som er kristen så tror jeg jo at Jesus snart kommer tilbake som det står i bibelen. Det står i den siste boka i bibelen om noen tegn som skal tilsi at vi lever i "de siste tider". Ja er det ikke på tide å gi bort alt du har av eiendeler og penger (husk at det er vanskeligere for en rik å komme inn i himmelen, enn det er å få en kamel gjennom et nåløye), sette deg naken på taket (evt. med et par sorte Nike sko på) og vente på å bli "beamet opp"? Eller stoler du ikke nok på gud til å gjøre det? Endret 23. oktober 2007 av freke Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Selv om et par profetier i Bibelen skulle vise seg å være riktig, betyr det ikke at HELE Bibelen er sann. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 For meg som er kristen så tror jeg jo at Jesus snart kommer tilbake som det står i bibelen. Det står i den siste boka i bibelen om noen tegn som skal tilsi at vi lever i "de siste tider". Ja er det ikke på tide å gi bort alt du har av eiendeler og penger (husk at det er vanskeligere for en rik å komme inn i himmelen, enn det er å få en kamel gjennom et nåløye), sette deg naken på taket (evt. med et par sorte Nike sko på) og vente på å bli "beamet opp"? Eller stoler du ikke nok på gud til å gjøre det? Jeg synes paven burde gå foran med et godt eksempel Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tror vel egentlig ikke Paven er så veldig kristen. Han liker bare å ha makt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå