NickFalk Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Regner med at de fleste Macbrukere har fått det med seg, men Apples 23" HD flatskjerm koster nå "bare" kr. 19.990,00,- (det er jo faktisk ikke sinnsykt dyrt med tanke på hva man får!) Mmmng.. må.. ha.. *OUT OF MONEY ERROR! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Var billig ja , men fy faen for en stygg skjerm! Kan den brukes på pc btw ? Lenke til kommentar
getit Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Var billig ja , men fy skitt for en stygg skjerm! Kan den brukes på pc btw ? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Stygg? plexi jo , selv har jeg pc men etter og ha testett mac litt i ps blei jeg litt "sjokka". Vet det er mange som liker mac her inne, så skal lese litt mere i trådene for og finne ut mere om de nydlige maskinene Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Var billig ja , men fy skitt for en stygg skjerm! Kan den brukes på pc btw ? Kan selvfølgelig ikke være enig i at den er stygg og den ville matchet min Quicksilver veldig bra (dessverre matcher den fremdeles ikke økonomien fullt så godt). Tror ikke du kan bruke den med PC-PC sånn uten videre, men med en adapter burde det gå greit. DVI til ADC. Lenke til kommentar
getit Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Var billig ja , men fy skitt for en stygg skjerm! Kan den brukes på pc btw ? Kan selvfølgelig ikke være enig i at den er stygg og den ville matchet min Quicksilver veldig bra (dessverre matcher den fremdeles ikke økonomien fullt så godt). Tror ikke du kan bruke den med PC-PC sånn uten videre, men med en adapter burde det gå greit. DVI til ADC. Er det noen som kan hjelpe meg å få regla nedenfor riktig; ................... og den som kun tar spøk for spøk og alvor kun alvorligt, ................................. han har i grunnen forstått det hele dårligt. Jeg tror ikke det var Piet Hein som skrev det, - men hvem? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Vil ha! Noen som har prøvd LCD-skjermene til MAC? Lekker sak.. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Er det noen som kan hjelpe meg å få regla nedenfor riktig; ................... og den som kun tar spøk for spøk og alvor kun alvorligt, ................................. han har i grunnen forstått det hele dårligt. :oops: OK, regner med at den var mynta på meg, men tro meg jeg har vært involvert i såpass mange Mac vs PC-PC diskusjoner at de sikkert finnes folk som ville sagt dette i fullt alvor. Hvorfor ikke prøve en smiley neste gang? :wink: Lenke til kommentar
Badger Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Skjermen koster forøvrig US$ 1,999.00 fra www.apple.com [http://www.apple.com/displays/acd23/] Med dagens dollarkurs (= kr 6,86) er prisen ca. 13.700,-, og det skal vel godt gjøres å smøre på over 6.000,- i frakt & toll etc.? Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Skjermen koster forøvrig US$ 1,999.00 fra www.apple.com [http://www.apple.com/displays/acd23/]Med dagens dollarkurs (= kr 6,86) er prisen ca. 13.700,-, og det skal vel godt gjøres å smøre på over 6.000,- i frakt & toll etc.? Vel mva alene blir jo kr. 3425! Prisen jeg siterer er hentet fra www.Apple.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå