Codename_Paragon Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Kommer ikke arv og inn på skattelistene? Kan jo være derfor hun tjener så godt... Joda, det gjorde det i alle fall før. Og jeg kjenner til ett tilfelle der liknende tanker kom opp blant folk flest i en trangviktype småby om lønn i forhold til arbeidet, da sannheten var at vedkommende hadde arvet. Skatteoppgjøre sier bare noe om skattbar lønn og formue, men det er mer misvisene enn de fleste innser. Kommer ikke også lottogevinser etc. som lønn? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 RÅD til alle som holder på å bli ferdi med videregående IKKE BLI INGENIØR.......Vanskelig og stressende studium...dårlig lønn......rett og slett ikke verdt det. Etter å ha sett på hva ingeniørene i bedriften jeg jobber i tjener må jeg si meg uenig. At man ikke tjener allverdens som nyutdanna elektroingeniør er vel ingen hemmelighet. Om man da ikke begynner i f.eks. en jobb med mye reising med en gang, men det er det vel ikke så mange som gjør med rein skolebakgrunn. 340-350 000 er tallet jeg har hørt. Men om man gjør en god jobb vil det ikke ta lang tid før man er godt oppe på 400-tallet, 500++ vil vel de fleste som er flinke oppnå før de blir gamle (1 mill er fullt mulig med reisejobb). Spesielt om man bytter jobb noen ganger og er flink til å selge seg. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ikke hvis han begynte på barneskolen det året han fylte 6, altså i 1992 ... Han begynte på skolen det året han fylte 7. De som er født i 1991 eller senere begynte på skolen det året de fylte 6. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Han begynte på skolen det året han fylte 7. De som er født i 1991 eller senere begynte på skolen det året de fylte 6. Men de før 1991 gikk bare 9 år på grunnskolen . Lenke til kommentar
vk2elev Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Men de før 1991 gikk bare 9 år på grunnskolen . Sett deg inn i hva du prøver å si noe om! Det har ingenting med saken å gjøre, 86 årgangen ble ferdig med 3 års videregående for to år siden hvis de ikke hadde noe avbrutt fra grunnskolen... Endret 14. oktober 2007 av vk2elev Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 jeg har tidligere oppfordret trådstarter to ganger om å endre topic og redigere førsteposten. han har nå hatt rimelig tid og siden han ikke har etterkommet dette stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg