tendilenz Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Den var av og til litt kos å lese - særlig hvis man kunne hjelpe noen som enda ikke hadde fått svar. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg slenger meg på denne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ser ut som den har forsvunnet ja. Håper den kommer tilbake Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ja, det var det som manglet i livet mitt. Syntes det føltes så tomt ja. Gi oss 'Ubesvarte innlegg' tilbake. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, hvorfor ble den fjernet? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 slenger meg på denne også - burde være mulig å få tilbake denne funksjonen samt "siste X timer" (f.eks siste 1 time) slik at du kan henge deg på nye tråder selv om noen andre svarte på tråden 1sec før du trykket "ubesvarte" Ingen som har en lenke til url'en bak den gamle "vis ubesvarte" liggende som kan teste om den funker enda, bare ikke er linka opp lengre? Fra type "temp. internet files"-mappa? Jeg resofta maskina mi for et par dager siden og orker ikke forsøke restore av formattert disk:P ps: Hva er dealen med at 90% av forumet er på Norsk og 10% på engelsk og at det enkelte steder Er Skrevet Med Stor Forbokstav per ord? Se bare venstremenyen: - 0 New Messages - My Controls - Mine innlegg - Siste 24 timer - View New Posts Lenke til kommentar
Patz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Må også slenge meg på her, dette var en funksjon jeg brukte veldig mye. Synes dette forumet blir mer og mer utvannet for hvert år. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg