Joachim_F Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Psychonaut-skaper Tim Schafers neste spill fokuserer på heavyrock og har Jack Black i hovedrollen. Les mer Lenke til kommentar
toblix Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Men i følge et dårlig oversatt sitat på forumet til nettstedet NeoGaf vil spillet inneholde strategielementer, og la deg kontrollere flere ulike figurer samtidig. Det var vitterlig på Idle Forums at sitatet opprinnelig ble postet, og at det er dårlig oversatt, ja, det var litt frekt sagt. Endret 12. oktober 2007 av toblix Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Kanskje jeg overdrev litt, men det var ting i oversettelsen jeg synes skurret litt. Var det du som oversatt artikkelen? I så fall, beklager om jeg fornærmet deg. Ang. Idle Thumbs-tråden ble den vel fjernet? Ikke så lett å linke dit da. Den originale kilden er jo uansett Gamer.no. Endret 12. oktober 2007 av Joachim_F Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det ble nevnt at rykter om dette spillet kom fra DETTE nettstedet, men måtte slettes. Kan ikke vedkommende oppdatere med det nyeste han vet nå? Hvem har foresten såpass gode connections inn i spillbransjen her? Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 bare en morsom observasjon: Gamespot: Back in August, Norwegian gaming site gamer.no reported on the next game from Double Fine Productions, the Tim Schafer-helmed studio responsible for the critically acclaimed and commercially ignored Psychonauts. bra reklame ^^ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Leser i Gamer.no sin årskavalkade og får dermed med meg flere ting jeg har gått glipp av. Er det virkerlig ingen spor igjen eller forklaring på hvorfor dere måtte fjerne ryktene? Bedre forklaring og eller originalartikler/-innlegg hadde vært morsomt å lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg