Gå til innhold

Halo3 og Bioshock ikke nestegenerasjon


Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første gang jeg ser noen trashtalke andre spill for å heve sitt eget gitt. :roll:

 

Jeg bryr meg ikke om hva som er nextgen eller ikke. Veldig få bryr seg om det! Hvorfor skal man det egentlig? Jeg kommer aldri til å syntes et spill er bra eller ikke basert på om det er nextgen eller ei.

 

Jeg elsker Halo 3 fordi det er gøy å spille, historien er strålende og hele opplevelsen tvers igjennom er utrolig bra. Jeg går ikke rundt å surmuler fordi Halo 3 ikke er HD eller "nextgen".

 

Om hva jeg syntes er nextgen eller ei, driter alle sammen i..og vi driter i David Brabens uttalelser.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Nei, det er ikke NESTEGENERASJON.

 

Det er nåværende generasjon, folkens...vi har hatt 360 siden 2005 altså.

Er grenser for hvor lenge man kan kalle 360 og ps3 for "NESTE" generasjon, neste gen er ps4 og xbox720.

 

doh.

 

Godt poeng.

Kan på en måte forstås at folk mener at Halo 3 ikke er "next-gen", da grafikken ikke er så voldsomt imponerende.

Men Bioshock? Nydelig spill, med nydelig grafikk. Sannsynligvis GOTY for min del.

Lenke til kommentar

Utviklere som ratter ned på andre spill for å fremheve sitt eget spill mister jeg veldig mye respekt for. Utviklere burde faktisk være mer ydmyk i sin utalelse og slutte å svinge rundt seg med "Å mitt spill er SÅ perfekt". Hvor mange utviklere har måtte spise de ordene etterpå som følge av at spillet deres sugde jettis?

 

Samt, er enig i alle som klager på bruk av next-gen ordet, jeg begynner å bli temmelig lei av det. Alt er next-gen. Tror jeg skal på toalette og legge en next-gen dodo.

Lenke til kommentar

som nevnt tidligere

360,ps3 og wii er current-gen

 

og utviklere som hakker ned på andre for egen profit har jeg ingen respekt for.

Halo3 bygget på 2 gode spill

og det er vansklig å gjøre slikt, men jeg føler at bungie gjorde en bra jobb.

Bioshock er jo pokkers meg lekkert,

 

synes det er rart at han hakker ned på bioshock for spillopplevelsen, det er jo ikke hver dag

en fps gir deg muligheten til å skyte lyn fra hånda.....

Lenke til kommentar

Vel, jeg syns fyren har et poeng. Halo 3 er mer eller mindre Halo 2 med oppgradert grafikk og en latterlig kort campaign. Bioshock er System Shock 2 med oppgradert grafikk, under vann istedenfor i det ytre rom, og en boss som fulgte mer med i samfunnsfagtimene enn Shodan gjorde. Det er jo også det Braben sier i intervjuet, grafikken kan være så next-gen den bare vil, spillbarheten har stagnert.

 

To underholdende og fine spill, absolutt, men vi gjør i bunn og grunn mye det samme vi gjorde for ti år siden.

Lenke til kommentar

For meg virker konseptet med Outsider å være et ikke-lineært førsteperson spill som minner en del om Deus Ex.

 

Har ikke funnet noe som utmerker seg som spesiellt banebrytende ennå. Men, siden det er selveste Braben som lager det så regner jeg med at det kommer til å bli veldig bra. Kan jo godt hende jeg har gått glipp av noe da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...