Jan-E. Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Denne blandingen av Engelsk/Norsk er veldig likt det jeg opplevde da jeg prøvde Ubuntu :!: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Gidder du legge ved en skjermdump hvor du har denne norgengelsken? Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Legger ut et bilde jeg. hw.bmp Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Legger til at dette kun skjer når man velger engelsk som språk på forumet. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Legger til at dette kun skjer når man velger engelsk som språk på forumet. Javel. Hvor skifter jeg språk da? Trodde det automatisk kom på Norsk. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Denne blandingen av Engelsk/Norsk er veldig likt det jeg opplevde da jeg prøvde Ubuntu :!: hehe, tipper du hadde norsk språk i ubuntu, men engelsk språk i gnome men ja.. nede i venstre hjørnet finner du denne språk-rulledingsen: Endret 12. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 hehe, tipper du hadde norsk språk i ubuntu, men engelsk språk i gnome men ja.. nede i venstre hjørnet finner du denne språk-rulledingsen: Sett sånt, der var det i orden Dinside.no (tror jeg det var) testet Ubuntu og de hadde samme erfaring med språket. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 I orden? Med norsk språk: Med engelsk språk: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Øh, med norsk språk sier du? I don't think so. Sjekk nederste bildet du selv la ut, der står det "English" i boks #2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Øh, med norsk språk sier du? I don't think so. Sjekk nederste bildet du selv la ut, der står det "English" i boks #2 Men så les posten min da! Ikke bare første linja! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Legger til at dette kun skjer når man velger engelsk som språk på forumet. Egentlig kan vi gjøre det enkelt å fjerne engelsk helt. (Vi kommer ikke til å implementere 100% "engelsk-støtte". Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Men det er fortsatt noen ting som er på engelsk når man har valgt norsk. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 (automatisk svar)Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Men det er fortsatt noen ting som er på engelsk når man har valgt norsk.Det skal vi få rettet, men at ting er på norsk når man har valgt engelsk gjør vi neppe noe med. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg