Gå til innhold

Half-life 2 Orange box

Mazeking

Anbefalte innlegg

Ser at Half-life Orange box er annonsert nå i oktober for p3. Finner dog ikke noe info om dato. Noen som vet noe?

Blir veldig spennede å se hvordan perfomance blir på ps3 vs xbox360. Siden jeg er den heldige eier av begge konsoller vil jeg helst ha denne på ps3 så jeg slipper å betale ekstra for å spille live :thumbup:

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at Half-life Orange box er annonsert nå i oktober for p3. Finner dog ikke noe info om dato. Noen som vet noe?

Blir veldig spennede å se hvordan perfomance blir på ps3 vs xbox360. Siden jeg er den heldige eier av begge konsoller vil jeg helst ha denne på ps3 så jeg slipper å betale ekstra for å spille live :thumbup:

Veit ikke datoen, men Gamer.no har den satt til November - ikke oktober. Hvor sto det det annonsert oktober? Gamer.no's datoer synes jeg stemmer ofte.

Er forøvrig spent på performance jeg og. I følge Gabe Newell, Valve, så er det ikke sikkert det blir helt likt. Valve sto selv for utviklingen på PC og Xbox 360, men satte bort PS3 versjonen til EA.

I think the people who have The Orange Box on the PS3 are going to be happy with their game experience. We’ve done the PC and 360 versions here and EA has a team doing the PS3 version – and they’ll make the PS3 version a good product; EA got the job done in putting a lot of people with PS3 experience on the project. But I think it’s harder to get it to the same standard as the 360 and PC versions.

Link til hele intervjuet: http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...2&Itemid=61

Lenke til kommentar
Har ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe til pc eller ps3 enda... Noen som kan hjelpe meg?

alltid utfordrende med fps på konsoll da, noe som gjør det gøyere, hvis de har klart å fordele kontrollene godt nok:)

men men. hvor liker du best å spille fps? og team fortress 2 vil nok ha et mye større online community på pc kan jeg tenke meg.

ikke for å stjele tråden, men når kommer stranglehold til ps3, hva er den endelige datoen? tenkte jeg skulle spare å lage en post om det

Lenke til kommentar

I følge Doug Lambardi er PS3 versjonen utsatt et par uker etter de andre versjonene er kommet ut.

Link

Skal selv ha den på PC, hele sulamitten selv om jeg har Half-Life 2 og Half-Life 2: Episode 1. Mye grunnet at jeg har før kun spillet Half-Life på PC og vil "opprettholde" tradisjoner.

Lenke til kommentar
Er forøvrig spent på performance jeg og. I følge Gabe Newell, Valve, så er det ikke sikkert det blir helt likt. Valve sto selv for utviklingen på PC og Xbox 360, men satte bort PS3 versjonen til EA.

Link til hele intervjuet: http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...2&Itemid=61

Utifra dette vil jeg neste si at xbox360 versjonen vil bli bedre grunnet at den utvikles innhouse. På tide vi snart får seg spill der utviklingen har foregått paralelt slik at vi kan få en litt bedre vurdering av den virkelige performance på begge disse konsollene.

Da blir det til at jeg venter til BEGGE versjoner er på gata og kjøper den av de med best performance. Har dog ikke lys til å betale ekstra for live :hmm:

Lenke til kommentar
alltid utfordrende med fps på konsoll da, noe som gjør det gøyere, hvis de har klart å fordele kontrollene godt nok:)

men men. hvor liker du best å spille fps? og team fortress 2 vil nok ha et mye større online community på pc kan jeg tenke meg.

Liker klart best å spille fps på pc, grunnet mus og tastatur. Men det er fristende å sitte i godstolen med surround og tv. Tror jeg venter å ser hvordan det blir på ps3 jeg :)

Lenke til kommentar

Jeg sitter også og lurer på om jeg skal ha dette til PS3 eller PC. Det blir valg mellom å sitte mer behagelig i sofaen eller en bedre kontroll på PC. Antageligvis bedre grafikk på PS3 også, PC-en min er ikke den aller nyeste.

Jeg ser at EA har tatt seg av PS3-versjonen. Har ikke de gjort ganske dårlige jobber med sine egne multiplatformspill til PS3, kontra X360?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...