dandel58 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Heisann.. Jeg skal kjøpe nytt kabinett.. Hard vurdert veldig mye.. Men kom fram til denne Antec Nine Hundred som jeg tenker litt på : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332085 Er dette et bra kabinett for ne gamer som meg? Sinnsykt kjøling ser jeg, bare vet ikke, ser litt stygt og firkantet ut og lysene ser veldig sterke ut.. Noen som har erfaringer med dette kabinettet? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Som du sier,bra med vifter og god kjøling.Jeg skiftet ut 3 120mm vifter med stillegående Mist vifter,da de orginale støyet litt for mye etter min mening.Har montert flere PC-er i dette kabinettet,og det ser ut som at viftekontrollen som følger viftene varierer fra vifte til vifte.I noen kabinett har viftene vært ganske stille. Den store vifta i taket er stillegående på laveste hastighet,men flytter mye luft pga størrelsen. Ellers er det fint kabinett å jobbe i,med fornuftige løsninger og god plass.Og er du gamer og liker litt lys,er det bare rått Endret 12. oktober 2007 av lucky666 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har ikke prøvd det selv, men det virker veldig bra. I dagens test av åtte mellomstore kabinetter her på huset, ble den best i test. Link. Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå