Heggedal Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei, har noen av dere erfaring med sminking av gutter. Det begynner vel å bli litt mer vanlig at også gutter tar på seg litt sminke til fest. Jeg har veldig lyst å sminke meg en gang når jeg skal ut men hva skal jeg bruke, hvor skal jeg kjøpe det og er det noen som kjenner til noe kule butikker/merker for sminke. Jeg har da vanlig lys hud, mørkeblond hår og mørkebrune øyene. Hilsen! Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Har aldri prøvd det, og har vel egentlig ingen planer om det heller, men skal ikke si hva andre skal/ikke skal gjøre. De har jo en del hudpleieprodukter på barbershop.no kanskje de har sånt der også? Ellers finner du kanskje det du trenger på menstore.no Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 I gamledagene når jeg spilte teater brukte vi sminke på scenen. Du får ta turen på H&M og spørre hva som passer for deg. Men så du er klar over det, sminke på menn synes veldig godt. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 hm ja sminke synes veldig lett for gutter så jeg ville ikke gjort det .. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 hm ja sminke synes veldig lett for gutter så jeg ville ikke gjort det .. Ikke noe galt i det da, hvis du går hand i hand med en gutt fra før tror jeg ikke folk vill reagere så sterkt på sminken Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Er det en videregående skole i nærheten med hudpleielinje på så oppsøk de. De pleier å ha en dag i uka/måneden de øver på guttesminke. Hvordan jeg vet? Elektronikk klassen vår var prøvekaniner Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 hm ja sminke synes veldig lett for gutter så jeg ville ikke gjort det .. Feil, vet om flere gutter som bruker sminke og man kan ikke se det på noen av dem, bare fremhever diverse trekk. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Eneste jeg personlig bruker av sminke, i de veldig sjeldne tilfellene er eyeliner. Veldig lite, men nok til at det framhever øyene, og gir en mørk og rocka inntrykk. Nå tenker sikkert folk, oi, emo.. Men nei, det er for å få en mye mer fullført rock- stil. Tenk Criss Angel (http://www.realwheelsacc.com/images/crissangel_01.jpg) Men aldri i verden om jeg kunne brukt noe annet. Det er rett og slett ikke min greie. Sminke på gutter er som kunst. Skal det brukes, så skal det brukes skikkelig, og med vilje. Det skal virkelig syntes at det har blitt gjort med vilje. Blir det i grenseland, sånn som med brunkrem, så ser det nesten feil ut. (Igjen, tilbake til kunsten. Skal du lage et bilde skjevt på en vegg, lag det veldig skjevt, ikke sånn at det ser ut som en feiltagelse.) Kanskje en dårlig metafor, men den funker. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Eneste jeg personlig bruker av sminke, i de veldig sjeldne tilfellene er eyeliner. Veldig lite, men nok til at det framhever øyene, og gir en mørk og rocka inntrykk. Nå tenker sikkert folk, oi, emo.. Men nei, det er for å få en mye mer fullført rock- stil. Tenk Criss Angel (http://www.realwheelsacc.com/images/crissangel_01.jpg) Men aldri i verden om jeg kunne brukt noe annet. Det er rett og slett ikke min greie. Sminke på gutter er som kunst. Skal det brukes, så skal det brukes skikkelig, og med vilje. Det skal virkelig syntes at det har blitt gjort med vilje. Blir det i grenseland, sånn som med brunkrem, så ser det nesten feil ut. (Igjen, tilbake til kunsten. Skal du lage et bilde skjevt på en vegg, lag det veldig skjevt, ikke sånn at det ser ut som en feiltagelse.) Kanskje en dårlig metafor, men den funker. Bare som en OT-reply til den siste delen (og til alle andre, fordi jeg er enig): Det du gjør, gjør fullt og helt - ikke stykkevis og delt. - Henrik Ibsen. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Takk for et flott sitat av Ibsen. Det summerte egentlig veldig bra opp mye av posten min. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 hm ja sminke synes veldig lett for gutter så jeg ville ikke gjort det .. Feil, vet om flere gutter som bruker sminke og man kan ikke se det på noen av dem, bare fremhever diverse trekk. Hvem tar seg tid til det? Sminke seg for og "fremheve ansikts trekk" ? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 De fleste gutter klipper seg, kler seg osv for å få en viss fremtoning (i mangel av bedre ord) og samme greien med sminke. For noen kan det funke, men jeg ville ikke følt meg komfortabel med det. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Eneste jeg kunne vurdert er en sånn concealer som det går ann å ha over kviser, osv. Å sminke seg noe særlig mer enn det er ikke noe for meg, men folk får da gjøre som de vil! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Eksempel på hva som kan skje: Endret 29. oktober 2007 av stakan Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Jeg har noen venner som bruker sminke av og til, sminken syntes ikke hvis du ikke tenker over det (unntatt på de som bruker maskara og slikt da selvfølgelig) Sminken de bruker er enten fra jean paul gaultier eller dior homme begge merkene har kommet med gutte sminke. For og finne ut hva som passer til deg burde du rett og slett bare spørre de som jobber i sånne butikker ... edit: hvis du kjøper på nette husk på at det er forskjell på gutte og jente sminke ... Endret 29. desember 2007 av qaaq Lenke til kommentar
Bergenser92 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 jeg syns at folk som bare skal komme med komentarer som er negative eller diskriminerende kan lage sin egen nettside : www.usakligdiskusjon.no . men ihvertfall, jeg pleier ikke bruke sminke, har brukt av og til litt soolpudder for åbli brunere når jeg skal ppå fest, får mye cred hos damene om man er brunere, av og til blitt litt sminket av jenter på gøy også, men det er alltid diskret og umerkelig, de gjør bare sånn at jeg ser ut som jeg har vært litt i syden. for å være ærlig føler jgemeg bare vell når jeg ser brun ut, jentene/damene liker det også(: kall meg gjerne litt femi men kke kom med dumme argumenter som at jeg er homo pga mine meninger. har ingenting i mot homoer eller bifile bare for å få det sakt. så lenge de lar meg være hetro lar jeg de få være homo. alle har egene meninger, egne valg. og ingen kan gjøre noe med sin legning. Lenke til kommentar
sofistic-ate-it Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) . Endret 2. juli 2016 av sofistic-ate-it Lenke til kommentar
Bergenser92 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 enig i akuratt det du skrev der, var egentlig det jeg prøvde å få frem i det jeg skrev, takk xP Lenke til kommentar
Rokkar Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) - Endret 11. juni 2017 av Rokkar Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tematikk. Vi ønsker ikke å redigere innlegg da vi ikke vil manipulere intensjonen med det aktuelle innlegget, dermed forsvant dessverre også gode innlegg, men som var svar på de allerede slettede. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. I henhold til retningslinjene ble '10' innlegg slettet fra tråden. Glem ikke å også ha respekt for den eller de med en annen erfaring enn en selv. Kommenter og still spørsmål ved det man ikke forstår, men da på en saklig og skikkelig måte. Dette er ikke en tråd for å diskutere homofili og eventuell seksuell legning ved bruk av sminke. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå