svindel Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei! Jeg kjøper ny mobiltelfon (ericsson t68i) og ser at den støtter både HSCSD og GPRS. Hva bør jeg velge? Må jeg ha et abonnement på begge kanskje? Jeg bruker tele2 som mobiloperatør men de kan bare levere HSCSD. Bør jeg ha GPRS eller HSCSD? Jeg hadde tenkt å bruke oppkoblingen til å sjekke e-post via pop3, se noen nettsider på WAP og aller viktigst: koble min bærbare datamaskin til internett via bluetooth. Hva slags abonnementsløsning bør jeg velge? På forhånd takk for svar! hilsen svindel Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 GRPS bør du bruke når du er på WAP. HSDSD bør du bruke når du bruker mobilen som modem via din bærbare. Det er i allefall hva jeg mener vil bli billigst for deg. Men høres rart ut at ikke Tele2 støtter GPRS.... Lenke til kommentar
president Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 For å koble den til en bærbar pc for å bruke internett, lese epost osv, er HSCSD billigst og raskest. For wap (Og evt epost direkte på mobilen vha. GPRS) er GPRS best og billigst. Så min anbefaling er kanskje å velge en operatør som har de tjenestene du trenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå