JimL Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Ble selv fornøyd med dette, men lurer på om det har fått for kraftig etterbehandling. Noen synspunkter? I bunn og grunn, syns _du_ dette fungerer? Fint bilde? Endret 12. oktober 2007 av JimL Lenke til kommentar
JourNey Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 For overdrevet for meg! Lenke til kommentar
JimL Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Ok Vipper litt sånn fram og tilbake mellom "for mye" og "ok" selv. Greier ikke helt bestemme meg Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Et godt tegn på at du har dratt det for langt er at bildet ditt lider mye av artefakter pga justeringene i photoshop. Ikke lett å si hvor skadelig det har vært uten å se orginalen- men fullsize edit var i mine øyne grusom. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har også vanskelig for å bestemme meg om det er for mye eller ikke. Men en ting er sikkert, du kunne gjerne tatt det litt roligere i svingene. Ellers så liker jeg bildet. Hesten står fint synes jeg. At hodet bikker over i venstre del av bildet gir det på en måte en ro. Men så var det den himmelen da. Den gir meg i alle fall ikke ro :!: Lenke til kommentar
marekz Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Altfor mye etterbehandling her etter min smak. Bildet ser jo nesten "falskt" ut... Jeg har generelt ikke helt sansen for overdrevet PS bruk.. Men motivet og komposisjonen var fin. Endret 12. oktober 2007 av marekz Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du har dessverre drept trærne, da bladverket er helt herpa, men gampen er ikke så værst.Fint motiv, så prøv igjen og legg ut resultatet med mindre aggresiv PS (er det et RAW format så prøv ut raw converter 4.1 fra PS, der finner du en helt ny funksjon kalt clearity. Helt genial) /L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå