M-WaWe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei, Jeg har Asus A8n-SLI Premium hovedkort med lydkort integrert. Nå har jeg innstallert Windows Vista Ultimate og etter innstallasjonen så virker ikke lydkortet 100% Jeg får bare minimalt med lyd selv om jeg skrur helt opp. Hører lyden så vidt sammen med noe bakgrunnsstøy. Har prøvd å laste ned den siste driveren og innstallere den, men det blir ikke bedre. Er det noen her som kan hjelpe meg? Hva skal eller bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har du sjekket om volumet er skrudd helt opp i kontrollpanelet og eventuelt andre volumkontroller som lydkortdriverne kan ha lagt inn? Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Har du sjekket om volumet er skrudd helt opp i kontrollpanelet og eventuelt andre volumkontroller som lydkortdriverne kan ha lagt inn? Avinnstallerte alt og reinnstallerte. Sjekket i control panelet og volum i maskinen og på tastaturet. Var noe kødd med volumkomtrollen på tastaturet. Reinnstallerte den driveren også. Og plutselig så er alt ok. Så problemet var Logitech driveren. Nå hører jeg musikk igjen og det er herlig............ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå