ntblah Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det noen som vet om det er mulig å kjøre et utvidet skrivebord over tre skjermer (to eksterne og laptopen) via en HP 6910p og HPs standard dockingløsning? Vet at dockingen har to skjermutganger, men har ikke lyst å sitte med skjegget i postkassa når pappa sitt nye hjemmekontor ikke funker slik jeg lovet ham at det skulle Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det noen som vet om det er mulig å kjøre et utvidet skrivebord over tre skjermer (to eksterne og laptopen) via en HP 6910p og HPs standard dockingløsning? Vet at dockingen har to skjermutganger, men har ikke lyst å sitte med skjegget i postkassa når pappa sitt nye hjemmekontor ikke funker slik jeg lovet ham at det skulle Får bare 2 visninger på Ibm. dockingene jeg har testet. endten begge ut på docking eller laptopskjerm og den ene ut på dockingen, så jeg tviler sterkt du får 3 ut,, Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Kanskje du kan kjøpe et USB VGA kort? Ikke at jeg vet hvordan det vil funke, da jeg aldri har testa selv. Men kanskje noen andre her vet Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 ev. ett Dualhead2go : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331113 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå