Goliath Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg skulle starte min mobil i dag tidlig og det viser seg at den gikk tom for strøm i natt. Ok. Satt den i laderen og skulle starte den, det fungerte dårlig. Så lot jeg den lade en times tid og skulle prøve på nytt. Når jeg slår den på, blir skjermen kun hvit. Ingenting annet skjer enn at skjermen er hvit. Noen opplevd dette før? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) lyser ir porten ? isåfall må levere den til service Endret 12. oktober 2007 av Looke Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Den lyste i begynnelsen men ikke nå lenger. Får snakke med butikken jeg kjøpte den hos og høre hva de sier. Takk for svar Lenke til kommentar
Looke Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=802586&hl= Om du tar ut og inn batteriet tror jeg den vil starte å lyse litt igjen når du slår den på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå