Tordenflesk Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) X1950PRO/Cat 7.10 Age of Empires III: 0 prob Command & Conquer 3: 0 prob Company of Heroes Opposing Forces: 0 prob Live For Speed: 0 prob Need for Speed Carbon: 0 prob Rollcage Stage II: 0 prob HL2, HL2EP1, HL2EP2, Portal og TF2: 0 prob World in Conflict: 0 prob World of Warcraft: 0 prob Endret 14. oktober 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ok, jeg oppdaterte min tidligere reply med et bilde nå, så dere kan bare trykke på linken der å se hva mitt problem er. Lenke til kommentar
JTJ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke kunnet legge inn nye drivere uten å redigere noen .inf filer siden versjon 7.7. Har fått feilmelding om at HW eller OS ikke er kompatibelt el.no. Noen som har hatt det samme problemet som har testet med denne driveren? Har et HD2400Pro AGP kort.. Har også hatt det samme problemet siden versjon 7.7. Jeg bruker bare denne driveren. Hvilke endringer gjør du i hvilke filer? har samme kort som deg også. Vet om en annen person som også har samme problem med samme kort. Det gir meg blåskjerm med ujevne mellomrom også, da med meldingen: "Stopped to prevent damage. ati2dvag causing the problem. Driver is in a infinite loop." Noen som har tips til hva som kan gjøre dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå