Joachim_F Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Rollespillgiganten BioWare og actionspillprodusenten Pandemic blir en del av Electronic Arts-imperiet. Les mer Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det noen som vet om Microsoft har rettigheter på Mass effect? Er det teoretisk mulig at de neste spillene i serien blir multiplatform-spill? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette er veldig trist. Bioware er sammen med blizzard den spillutvikleren jeg har mest respekt for, og som alltid kommer med gode spill gang på gang. Etter at EA kjøper utviklere ender det alltid med uferdige produkt, og alt for mange dårlige expansions. Jeg håper at bioware kan overleve et EA oppkjøp, men de fleste tendenser heller mot dette. R.IP bioware, du har gitt meg mange spillgleder. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det noen som vet om Microsoft har rettigheter på Mass effect? Er det teoretisk mulig at de neste spillene i serien blir multiplatform-spill? Mass Effect franchisen eies nok av MS ja. Ser vel for meg at en eventuell oppfølger utvikles av Obsidian som tross alt gjorde en ålreit jobb med KOTOR 2. Men trist er det likevel. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nei, Mass Effect eies ikke av MS. De er bare utgiver. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette er triste nyheter, huff =( Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nei, Mass Effect eies ikke av MS. De er bare utgiver. Det har du faktisk helt rett i. My bad Men uansett tror jeg MS kommer til å kjempe med nebb og klør for å holde serien 360 eksklusiv, om de de ikke allerede har trumfet igjennom en avtale om de eventuelt kommende titlene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Trist. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Her er to linker jeg postet i en annen tråd, hvor både Bioware/Pandemic Studios og EA snakker ut om oppkjøpet og forklarer nærmere. http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=15834 http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=15833 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvorfor må alle spillutviklere bli kjøpt opp?! Tilslutt er det jo ikke noen spillutviklere som holder på for seg selv. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette er trist. Nå blir det samlebandsmentalitet på alle spill. EA er roten til alt ondt i spillverden :S Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Spillbransjen ender opp som platebransjen. 4 gigantselskaper som kontrollerer 80-90% av markedet. Blir vel MS, EA, Sony og Nintendo til slutt. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Triste greier. EA dreper spillbransjen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Eneste ulempen er om et ang. Mass Effect videre, og SW KotOR III. Kan vel ikke gjøre noe annet enn å ønske de lykke til videre, under kniven til EA Games. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 NEEEIIII! BioWare var det enaste spillselskapet som jeg stod bak 100%! KJØPTE alltid deres spill, aldri noe pirat. Jeg var stolt over at de var et av de få som stod på egne bein.....så komme denne bomben....herregud. Tror jeg har aldri vært så skuffet av noe innen spillbransjen før....dette er rett og slett tragisk. EA hater jeg, og støtter IKKE deres utgivelser. De er som svartedauen som bare sprer og sprer....griet nok de utgir bra spill, men kundesupport er lik null. De bryr seg bare om topp selgerene, selger de ikke bra gir de blaffen i patcher og support til de "mindre" spillene. Og jeg som har vurdert Tattoo av BioWares icon (dragen).....ikke faen om jeg skal det nå. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Triste greier. EA dreper spillbransjen. Hear, hear! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Man overdriver litt kanskje? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hehe, ja. Ea kundesupport? Når er det noe relatert til spill som ikke kan løses der du kjøpte det ? Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette var meget triste nyheter får noen tårer i øynene av slikt. Håper bare EA kan gi BioWare frie tøyler og den tiden de trenger til spillene sine. Tror spillene kan bli alt for konsoll vennlige siden EA har en tendens til og gå multiplattform. Lenke til kommentar
HenL Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Rest in Peace bioware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg