Gå til innhold

Trenger software til USB-kabel DCU-60 (LØST)


Bytex

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg finner ikke software-driverne til denne kabelen (vanlig USB-kabel til PC) på sonyericsson.com (bare til de 2 andre typer kabel DCU10 og 11). Må ha det for at telefonen skal detekteres i telefonmodus så jeg får koblet opp internett på PC-en via mobilen (som modem). SE PC Suite detekterer telefonen i "Filoverføringsmodus", og jeg får opp en ekstra virtuell disk å flytte bilder og musikk og slikt, men da stenges selve telefondelen.

 

Når jeg plugger i kabelen og velger Telefonmodus skjer ingenting, og telefonen detekteres ikke.

I device manager i windows sier den at USB-drivern ikke er installert, og det stemmer jo forsåvidt.

 

Har noen denne driveren? Jeg kjøpte bare en kabel fra telebutikken, fulgte ikke med noen CD der. Har mistet CD-en jeg fikk med telefonen for flere år siden når jeg kjøpte den.

Har sendt forespørsel til SE support via email, men det kan jo ta votter og vinter før den blir besvart.

 

Fikk låne en PC Suite-CD til W800i av en kompis, men den har ikke DCU60 driverne heller (fordi w800 ikke bruker denne typen kabel)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...