hitokiri Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Denne telefonen tåler knall og fall og har GPS, men du får ikke kjøpe den. Les mer Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Utrolig synd at Siemens Mobile ikke eksisterer lenger. Selv om de hadde noen dumme feil på noen av mobilene sine, elsket jeg hvor robuste og bra satt sammen de ulike modellene var. Når det gjelder Denne Benq-Siemens M7 skulle jeg gjerne hatt et eksemplar av den også! Endret 12. oktober 2007 av enterhaa Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 klassisk. disse telefonene hadde solgt som hakka møkk til håndarbeidere, sportsfolk, egentlig alt mulig som beveger seg store deler av tiden utendørs eller i andre miljøer hvor det kan gå hardt ut over utstyret. istedet blir det produsert flere og flere mobiler som knapt nok tåler å bli tatt på... Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Glemmer aldri når batteriet til min A55 ble overkjørt av en bil på isen, og virket Den var faktisk også under vann, og en jeg kjenner som hadde en lignende sa at den tålte en tur i vaskemaskinen. Det er noe ikke en gang en Nokia 5140 tåler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg