Kenny Bones Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hei! Sliter litt med en bruker her. Tidligere fikk jeg beskjed om at når brukere skal lage møteinnkallelse i Outlook så vistes kalenderen til én bruker bare hvite felt skravert med sorte streker. No information. Så jeg fikk han til å kjøre "outlook.exe /cleanfreebusy". Dette fungerte delvis. Det vil si, nå er det ikke skraverte felt lenger, men helt grå felt. Som om brukeren er ledig hele tiden. Noe han definitivt ikke er! Men det som er litt rart er at jeg kan vise hans kalender via kalenderen min i Outlook og da vises alt riktig. Men bare ikke under møteinnkallelser! Når jeg høyreklikker på kalenderen hans i min kalender så kan jeg sjekke properties. Da står det at mine rettigheter er "reviewer". Dette er vel riktig? Iogmed at jeg faktisk får til å se møtene han har på selve kalenderen, bare ikke under møteinnkallelser? Noen som har peil? Endret 15. oktober 2007 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Fikk omsider løst det! Virket som om problemet lå i at brukeren hadde Outlook 2000 og at freebusy ikke fungerte som jeg håpet. Logget meg på domenet med en testbruker, la til gjeldende brukers mailbox og kjørte freebusy derfra. Dermed fungerte det! Godt mulig brukeren kjørte Cached Mode i Outlook også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå