Gå til innhold

Syting og klaging (stabilitet etc.)

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle syte og klage litt. Er egentlig ganske glad i disse forumene men irriterer meg grenseløst over stadige problemer med stabilitet, treghet etc.

At de siste 4 dagene har forsvunnet er faktisk en såpass stor dråpe at jeg umiddelbart vurderte å kutte ut hele greia. :grumpy:

Men, får satse på at jeg kommer på bedre tanker når adrenalinnivået synker og jeg blir mitt vanlige balanserte selv. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At de siste 4 dagene har forsvunnet er faktisk en såpass stor dråpe at jeg umiddelbart vurderte å kutte ut hele greia. :grumpy:

Hvis det er så farlig for deg, med tanke på at folk gjør dette gratis for deg. så er det ikke noe tap for meg om du forlater dette forum. farvel. :grumpy:

Lenke til kommentar
Hvis det er så farlig for deg, med tanke på at folk gjør dette gratis for deg. så er det ikke noe tap for meg om du forlater dette forum. farvel. :grumpy:

Kjære Goebbels (uff det var en setning jeg ikke hadde regnet med å skrive) det er da virkelig ingen grunn til å bli så aggresiv.

Det var mest som et hjertesukk å regne, noe jeg trodde det siste avsnittet mitt burde gjøre opplagt.

Som sagt, liker jeg forumet godt og jeg betaler selvfølgelig heller ingenting for å være her. Regner allikevel med at det genereres noen kroner fra reklameplass etc. slik at det ikke er ren veldedighet...?

Lenke til kommentar
NEWSFLASH !!

"SQL Slammer" orm har infisert sånn .. 80.000 sql servere som flooder hele internet med unødvendig trafikk

Kanskje det har en sammenheng ?

Det kjøres ikke MS-SQL på forumet.... :)

OMG! Det har jo en innvirkning på hastigheten på internett da luringen. Kanskje derfor det har gått litt treigt til mange de siste dagene?

"80.000 sql servere som flooder hele internet med unødvendig trafikk"

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...