Kjartan1234 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 jeg skal ta mopedlappen nå om ca en veke, men jeg har ikke tatt mørkekjøring. Hvis jeg tar lappen uten mørkekjøring, er det da slik at den er gyldig til 1/3 - 08? eller er det slik at vi ikke får kjøre før 1/3? Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 jeg skal ta mopedlappen nå om ca en veke, men jeg har ikke tatt mørkekjøring. Hvis jeg tar lappen uten mørkekjøring, er det da slik at den er gyldig til 1/3 - 08? eller er det slik at vi ikke får kjøre før 1/3? mopedlappen din er gyldig til 1/3 det vil si at du kan kjøre så mye du vil helt til 1/3, da må du ta mørkekjøring Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du kan kjøre frem til 1 mars. Etter det er ikke førerkortet gyldig. Da må du fornye førerkortet når du har tatt mørkekjøring. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 helt riktig at det var sånn i fjor ja, stod 1 mars på mitt førerkort frem til e fikk nytt for noen uker sia. men etter 1.oktober eller november i fjor er den regelen endra og man kan ikke få utdelt førerkort før alt er gjort Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 heldigvis tar jeg mørkekjøring på mandag, så på onsdag begynner jeg med teori delen Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke tatt mørkekjøring enda. Tok lappen i mai, og det står ingenting på mitt førerkort, har heller ikke fått noen beskjed så Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Har ikke tatt mørkekjøring enda. Tok lappen i mai, og det står ingenting på mitt førerkort, har heller ikke fått noen beskjed så Sjekk 4b på førerkortet ditt. Mitt er bare gyldig til 1.3.08. Da må førerkortet fornyes når jeg har tatt mørkekjøring. Endret 14. oktober 2007 av ekwathne Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) og de fleste førerkort er gyldige i 10 år.. er litt usikker med mopedførerkortet, men jeg tok min mørkekjøring igår.. så nå må jeg tilbake til der jeg tok teorien og oppdatere førerkortet.. så vi får se Endret 16. oktober 2007 av MortenPorten Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har ikke tatt mørkekjøring enda. Tok lappen i mai, og det står ingenting på mitt førerkort, har heller ikke fått noen beskjed så Sjekk 4b på førerkortet ditt. Mitt er bare gyldig til 1.3.08. Da må førerkortet fornyes når jeg har tatt mørkekjøring. Står bare en strek på min.. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Har ikke tatt mørkekjøring enda. Tok lappen i mai, og det står ingenting på mitt førerkort, har heller ikke fått noen beskjed så Sjekk 4b på førerkortet ditt. Mitt er bare gyldig til 1.3.08. Da må førerkortet fornyes når jeg har tatt mørkekjøring. Står bare en strek på min.. Da er teoriprøven bestått, hos meg står det 2008-03-01 på 4b. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå