Jo Are Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei jeg låner et ratt med pedaler fra en kompis, rattet er egentlig for ps2 men har usb også så av den grunn burde det funke. Problemet er bare at det ikke funker, jeg har prøvd det på Motorstorm, Dirt og Formula one på siste nevnte funket det delvis - rattet funket men pedalene funker ikke. Har prøvd å finne ut hvordan man instalerer det eller noe slikt, men finner det ikke. Er det noen som vet hvordan jeg kan få det til å funke? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 er du sikker på at disse spillene støtter bruk at pedaler(høres rart ut men kan være grunnen) har sett en del spill nå som ikke støtter bruken av pedaler i sammenheng av ratt og pedaler. Lenke til kommentar
tre Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Start spillet med rattet og benytt kun dette mens du spiller. Ikke på noe tidspunkt må du benytte håndkontrolleren. Regner med at dette burde løse det siden det er et velkjent problem i DIRT. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Vil dette rattet fungere på ps3? http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=11297 Endret 12. oktober 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Linken var bugga (ser den er fiksa nå ) Det rattet skal fungere på ps3 ja, og som en bonus så fungerer det også på pc Men er du sikker på at det ikke er noe du må forandre på i innstillinger da? Er ihvertfall det på pc versjonen av dirt, men er jo helt noe anna på konsoll så blir egentlig bare gjetting fra min side Men hva slags ratt har du? Endret 12. oktober 2007 av daruu Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Har dette rattet vet dessverre ikke noe navn, låner det fra en kompis som kjøpte det brukt over nett så sikkert ikke så lett å finne noe navn eller. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Da spørs det om det egentlig ikke går ann å bruke på ps3 Er vel kun plug'n play ratt som går hvis jeg ikke tar helt feil? Hvis du skal kjøpe nytt ratt så ville jeg heller anbefalt http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...77;c:36197;r:pg Det er igrunn det samme rattet bortsett fra at det har girspak på siden (i tillegg til de du har bak rattet) og det kan vris 900 grader Endret 12. oktober 2007 av daruu Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Rattet fungerer delvis på noen spill, på dirt kan jeg styrer og gasse (må da bruke en knapp på rattet og ikke pedalene) men ingen bremser dessverre. På formula one fungerer rattet men ikke pedalene. På motorstorm fungerer det ikke, har ikke prøvd på ridge racer 7 enda. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det kan ha noe med om det er digitale eller analoge knapper også Men nå beveger jeg meg langt utenfor mitt eget kunnskapsnivå, så det må nesten noe andre svar på Men sjekk som sagt innstillingene i spillet, evt om det er noen innstillinger du får endra på selve ps3'n Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Finner ikke noen instillinger på ps3-en, eneste spillet jeg kan velge ratt på er formula one men finner ikke mitt ratt. Det finnes ikke noen drivere eller noe slikt jeg må laste ned? Endret 12. oktober 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Sånn som jeg oppfatter det så tror jeg du skal slite med å få rattet til å funke dessverre Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Ok, takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Noen med litt peil som kan anbefale ratt til rundt 1000kr.? Om man får mere for 1000 en 695 (LOGITECH Driving Force Pro i link lengre oppe.) Hadde ratt til ps2 til 800kr, men var meget skuffet over det, var en "av&på" følelse, måtte ha fullt utslag (180grader) for at det skulle reagere... Regner med de har blitt 10hakk bedre på 5år.? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det eneste rattet som er bedre enn driving force pro er vel logitech g25, men det koster ca 2000 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=32474...BE-D2583A1CB52E Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har kjøpt Driving Force EX (sto "For PS3" på esken), fungerer helt topp i de fleste bilspill-demoene i alle fall. Kosta 599 på Expert. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja jeg har også sett det på xpjert... .... Kanskje feilprioritere meg til Dirt + Ratt.? tror kanskje jeg venter til GT4... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvor/hva stor forskjell er det på Driving Force EX og Driving Force PRO...? Fant EX på den lokale sjappa, merket PS2 + usb... Men ble litt skeptisk siden det var Pro jeg så etter... Fant også et momo til 300kr, førpris 900... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvor/hva stor forskjell er det på Driving Force EX og Driving Force PRO...?Fant EX på den lokale sjappa, merket PS2 + usb... Men ble litt skeptisk siden det var Pro jeg så etter... Fant også et momo til 300kr, førpris 900... EX har bare 180 (eller var det 120) graders svinging mens pro har 900 grader Tror også det er kun sånne giregreier bak på rattet på EX, mens det på pro er de + en egen girspak(med sånn "dogshift" giring ) Så driving force pro er så absolutt ett mye bedre ratt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå