Ueland Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 hellu. Vurderer å fortsette å oversette CCounter Strike over til Norsk, eventult hl og, hvis det er interresse for det da... kommentarer? (bør jeg fortsette)?? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 JA! Har allerede norske radio messages da men .. :-) TRENGER 100% norsk cs :-D Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hvor finner man disse norske CS greiene ? .exe Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 er ikke helt ferdig med siden enda så jeg vil vente litt med å røpe url :-) men har gjort ca 45% av oversettingen av 1.5 beta 1, sånt tar tid :-( Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hva er det egentlig du har oversatt ? Selv hater jeg å kjøre ting på norsk, forestill deg Windows ME på norsk (huff huff ) Lenke til kommentar
Laka Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Det lurer jeg også på - hva er det du oversetter? En norsk utgave av CS? Jeg kommer iallfall til å holde meg langt unna. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg er veldig intrisert i en norsk utgave av counter strike, det haddde vært konge!! Gjør det du, det blir bare drit phet! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 jeg har norske lyder som jeg har hatt i "arkivet" i 2 år nå, de kommer jeg sikkert til å legge ut soon, utenom det så blir det første man ser menyen i spillet norsk, henviser til menyen før man starter opp selve spillet, så har jeg oversatt all engelsk tekst i spillet til norsk..dårli norsk me tanke på at æøå ikke passer inn, eller funker. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har du en guide til dette? Mvh,Stian Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 har som sagt en nettside som jeg utvikler til dette "ikke en bra nettside men" og dermed kan jeg fint lage en guide til dette og. :-) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 jeg er mest intressert i radio lydene og slikt, ikke skrift i spillet... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 zippa dem ned i går, og skal legge dem ut om en dag eller 2. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Straks ferdig med absolute norsk PODbot. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 så fort Norsk PodBot er klart kommer og de norske lydene ut, senere blir det nok en pakke med alt inkludert inkludert norsk "tekst" for de som vil ha det. Arbeidet med Norsk Counter Strike 1.6 BETA 1 kommer nok og igang snart Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 jeg er mest intressert i radio lydene og slikt, ikke skrift i spillet... Norske stemmer kan lastes ned her på klansida vår under misc. Sida er under construction, så ikke forvent for mye Edit: Men kom gjerne med tilbakemeldinger om designet o.l. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 www.norsk-cs.tk holder jeg på å oppdatere nå, designet er ikke bra men so what :-) skal og få lagt ut filer osv i dette øyeblikket -norsk sounds -norsk PodBot soon more :google: Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Linkene dine virker ikke... 404 not found greier Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 la den ut pure med bare filene nå, enkelt å grett. Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hva er vitsen å slite ræva av seg for ett spill som CS? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hva er vitsen å slite ræva av seg for ett spill som CS? Fordi det er gøy, moro, spennende, underholdene og artig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå