xantarion Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ahh.. mmmm.. Slettet Vista Ultimate 32bit og installerte xp x64 igjen. Utrolig snadder blir nok lenge til vista får komme på min maskin igjen. Ting jeg ikke savner fra Vista: "explorer.exe has stopped working" meldinger "iexplore.exe has stopped working" meldinger moving readme.txt (2kb) ... 20 minutes remaining... system reports 3.306Mb ram... hvor ble det av de siste.. (ps. vet svaret ) Hva mer passer på denne lista? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har du prøvd Ultimate 64-bit? For min del fungerte 32-bit utgaven av Vista utrolig dårlig. Jeg opplevde at systemet frøs og det var generelt veldig tregt. Alt dette forsvant når jeg la inn 64-bit utgaven av Vista. Ytelsen er helt topp og systemet er dønn stabilt. "iexplore.exe has stopped working" er det forøvrig en veldig enkelt løsning på = Opera. Jeg synes det også blir for dumt når du klager på at et 32-bits system ikke klarer å adressere mer enn 3GB RAM når du åpenbart vet grunnen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) moving readme.txt (2kb) ... 20 minutes remaining... Du kan faktisk skru av dette med services.msc i kjør... edit: leif Endret 12. oktober 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå