Digitize Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Så de hadde en haug med 175w Elite maskiner på Elkjøp i går. Men de koster jo søren meg 4300kr. Syk pris. Er ikke det mer enn PS3? De andre modellene var 203w, selv Premium pakken med NFS enda de var Lot nummer 747 tror jeg det var. Så de må vel være Falcon de også. Arcade maskiner hadde de ikke. Rimelig drøye priser på 360 i dag vil jeg si. Billigste var premium pakken med NFS, den kostet 3300 i butikken. Da 360 kom ut for 2 år siden kostet den jo bare 2990 der og core kostet 1990. Synes det er rart siden 360 selger mye dårligere enn PS3 her. Tips; Xbox Arcade pakken koster 1998,- på Spaceworld. Så får man selv vurdere om man vil sjangse på å bestille på nett, eller reise fra butikk til butikk hvis man absolutt skal ha Falcon. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Jeg har ny deilig mat for denne topic'en... Klarer ikke å slå EB Games tilbud fra meg, men hva er egentlig forskjellen på Premium og Pro? I følge clerken i sjappa var det HDMI på alle. Ja, ikke vet jeg, men det er helt sikkert noen der ute som vet. Se vedlagt bilde. Endret 14. januar 2008 av PaulKemp Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har ny deilig mat for denne topic'en... Klarer ikke å slå EB Games tilbud fra meg, men hva er egentlig forskjellen på Premium og Pro? I følge clerken i sjappa var det HDMI på alle. Ja, ikke vet jeg, men det er helt sikkert noen der ute som vet. Se vedlagt bilde. Ingen forskjell bortsett fra at den "pro" versjonen ikke har medfølgende Forza2 og Viva Pinata. Så rimelig teit at de koster det samme der. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tror ikke pakken med Forza 2 og Viva Pinata har hdmi. Tror de velger å selge den gamle ut først! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tror ikke pakken med Forza 2 og Viva Pinata har hdmi. Tror de velger å selge den gamle ut først! Nei, det er dette her jeg også trur. Hvor stor forskjell er det på komponent og HDMI? Noen som har testet de side om side? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå