Seeders Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Lurer på de som er ute nå og de som kommer. Blir veldig forvirret av alle versjonene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 hva mener du? med tanke på 65nm chippen? og HDMI? idag er det vell bare Elite og Halo 3 boksen som har HDMI i norge.. noen Halo 3 boxer har også 65nm chippen ellers kommer Xbox Arcade, Premium og elite Arcade er det som var Core, og alle skal vist ha HDMI Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Her ser du oversikt over de forskjellige Xbox 360 modellene. 65nm og Falcon refererer til nye revisjoner, eller utgaver av maskinen. Det er samme konsollen, bare at de tar i bruk litt annen hardware. Du kan være heldig å få en Falcon/65 nm konsoll hvis konsollen : 1. Lot #0734 (Halo 3) or later (all SKUs) (So far only Halo 3 Lot 0734 consoles have been found with 65nm) 2. Manufactured on or after 8/24/07 3. Team FDOU (Other teams may be Falcon as well, but none have been reported) All denne opplysningen ser du utenpå eksen, så du trenger ikke å åpne pakken for å se dette. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg drar opp en litt gammel post her, istedet for å lage en ny. Jeg er på utkikk etter en ny Xbox med HDMI utgang. Forstår jeg det riktig når jeg sier at alle Xbox Arcade maskinene er med HDMI utgang og 65nm ? Planen er å ta min gamle 20GB harddisk fra min Premium maskin og flytte den over på Xbox Arcade'n (for deretter å bruke min gamle premium i et annet rom i huset for tv-streaming via en Vista Media Center pc, hvor 256mb minnekortet holder lenge). Kan uansett alltids kjøpe en 120GB disk ved en senere anledning hvis det blir behov for det. Arcade'n koster jo kun 2290,- kr nå og kommer vel til å synke til under 2000 kr i januar tipper jeg - hvis jeg gidder å vente så lenge. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) kjøpte meg en arcade maskin igår og den hadde lot nr 0739 så om arcade maskinene har 65mm vet eg ikke... MEN min maskin var mye mer stillegående en min gamle premium og hadde mye mindre varme utvikling. og ja alle arcade maskiner har hdmi, dette kan du sjekke selv på esken, skal stå bakpå PS: benyttet meg av expert sitt tilbud på 2399. ikke en dårlig pris Endret 30. november 2007 av 3000 Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvordan kan jeg finne ut om min nye Premium med HDMI laget 27. august 2007 har 65nm?? Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvordan kan jeg finne ut om min nye Premium med HDMI laget 27. august 2007 har 65nm?? Her finner du en detaljert guide på hvordan du eksakt finner ut hvilken versjon du har av Xbox 360. Og grunnen til at jeg vekket denne tråden til live igjen, var at jeg kjøpte en brukt Xbox360 "Arcade" (med hvitt DVD deksel og HDMI utgang) av en kompis idag som han selv kjøpte i slutten av November 2007. Jeg var 95% sikker på at det var en "Falcon", selvom den kom med en strømforsyning på 203W (det er bekreftet at det finnes noen Falcon's med 203W strømforsyning). Det er visst også flere som sier at alle "Arcade" utgavene er Falcon's. Etter å ha grundig sjekket heatsink og inductor'ene så ser jeg dessverre at dette er en Xbox360 Arcade med 90nm. Så er spørsmålet om jeg skal selge den videre eller beholde den. Gav jo kun 1000 kr for den m/ minnekort, 5 arcade spill og trådløs kontroller - samt at det følger med kvittering. Planen var å ha en ny 65nm Xbox i stuen og flytte den gamle launch Premium'en inn på et annet rom ... Er det mye for meg å hente støy og ytelsesmessig, på å selge denne videre for en tusenlapp og bla opp yttligere 1400 kr for en Arcade-utgave med 65nm ? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg hiver meg på tråden jeg. Virket som rett sted å spørre. Ser EB Games selger XBOX 360 Arcade + minnekort og kontroll til 699 hvis du gir en PS2 + 5 spill i innbytte. Virker som et bra tilbud spør du meg, i hvert fall når jeg har en PS2 stående som ikke har vært brukt på noen år. Det som plager meg er at det er lite lagringsplass. Jeg trenger mer enn 250 MB til demoer og diverse uansett. Ser etter billigere alternativer enn 120GB til MS. Kan jeg koble til minnepenn via USB og laste ned demoer på denne? Kan jeg kjøpe et sørre minnekort og lagre kos på den? Setter pris på alle innspill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 det letteste ville vært og kjøpt en 20Gb harddisk og brukt det, 20GB holder... Lenke til kommentar
clinton Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den tabellen stemmer vel ikke helt. Min premium fra midten av september 07 er uten hdmi. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 det letteste ville vært og kjøpt en 20Gb harddisk og brukt det,20GB holder... Du mener å kjøpe en konsoll som har innebygget harddisk ja? Den koster 800 kr mer da, vil heller kjøpe MS sin på 120 GB da. Kan man lagre demoer etc nedlastet fra Live på MS sin eksterne harddisk? Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 det letteste ville vært og kjøpt en 20Gb harddisk og brukt det,20GB holder... Du mener å kjøpe en konsoll som har innebygget harddisk ja? Den koster 800 kr mer da, vil heller kjøpe MS sin på 120 GB da. Kan man lagre demoer etc nedlastet fra Live på MS sin eksterne harddisk? Du virker litt forvirret. Premium og Elite har medfølgende harddisk, 20gb. vs 120gb. Arcade har minnekort. Harddisker kan man kjøpe løst også, 20gb eller 120gb. De er de eneste som kan brukes, kun MS's offisielle harddisker. Hvis du må ha 120gb så er det lurest å kjøpe enten Elite eller Arcade med 120gb harddisk ved siden av. Ja, du kan lagre demoer osv på harddisk, det er hva de brukes til. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tror jeg sliter litt med å formulere meg. Hvis jeg kjøper en Arcade + en 120 gb ekstern HD, da vil den så å si være lik en Elite? Den eksterne HDDen vil da fungere som om den var innebygd? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Nei, du kan ikke koble til en hvilken som helst ekstern harddisk. Du MÅ bruke de som er laget for Xbox 360 på enten 20 GB eller 120 GB. De følger med Premium og Elte, men de kan også kjøpes løst. Endret 7. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tror jeg sliter litt med å formulere meg. Hvis jeg kjøper en Arcade + en 120 gb ekstern HD, da vil den så å si være lik en Elite? Den eksterne HDDen vil da fungere som om den var innebygd? Takk for alle svar Ingen av X360 modellene har en harddisk "innebygd", de er avtakbare og monteres på siden av konsollen. Husk at du kan ikke bruke hvilken som helt harddisk, pga at de er bygd i et lite "kabinett" (se bilde her.) Du kan koble til en ekstern harddisk på den, men du kan ikke bruke den til å lagre spill eller laste ned demoer, du kan kun bruke den til multimedia bruk (film, musikk og bilder). Kjøper du en arcade 360 pluss at du kjøper en 120GB harddisk (de kommer kun i 20GB og 120GB versjoner), så får du egentlig akkurat det samme som en Elite (sett bort i fra at Elite er svart). Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da skjønner jeg det endelig. Det var først igår at jeg forstå at det faktsik var harddisken som lå oppå xboxen. Uansett, noen som vet på strak arm om en harddisk fra USA vil fungere på en norsk xbox? Kommer de med ekstern strømforsyvning? Vil kontrollere og ratt fra USA fungere på en norsk xbox? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Harddiskene trenger ikke egen strømforsyning, de trekker strøm fra 360en. Jeg er usikker om US harddisker vil fungere, men synes det er rart hvis de ikke gjør det. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gull. Får 120 gb levert til ca 750 nok. Det er vesentlig billigere enn i norge. Da er ikke Arcaden et så dårlig valg alikevel... Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Her ser du oversikt over de forskjellige Xbox 360 modellene. 65nm og Falcon refererer til nye revisjoner, eller utgaver av maskinen. Det er samme konsollen, bare at de tar i bruk litt annen hardware. Du kan være heldig å få en Falcon/65 nm konsoll hvis konsollen : 1. Lot #0734 (Halo 3) or later (all SKUs) (So far only Halo 3 Lot 0734 consoles have been found with 65nm) 2. Manufactured on or after 8/24/07 3. Team FDOU (Other teams may be Falcon as well, but none have been reported) All denne opplysningen ser du utenpå eksen, så du trenger ikke å åpne pakken for å se dette. Hva?? Følger det med et en måneders gull? HVORDAN AKTIVERER MAN DET ? : O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Man får den automatisk(ingen aktivering) når man oppretter en ny silver-konto. Endret 8. januar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå