Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sportsgrill til Merc. CE

toth

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en Mercedes 300CE.

Noe av det første jeg tenker er at den er veldig mye tøffere med en form for sportsgrill jeg har sett, men er usikker på hva den heter, og finner lite på nett.. Trodde det var AMG-look, men virker nesten ikke slik.

Grillen jeg er ute etter ser slik ut:

46_1871178041.jpg

Noen som vet hva den heter, og hvor det kan skaffes? Evt. hele panseret med denne grillen, så stjerna oppå fjernes i samme slengen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den grillen tilhører en annen merce trur jeg, må vel bytte hele panseret så billig er det ikke.. Men dette er bare noe jeg gjetter meg til, så kan ta feil.

Hele fronten er byttet på denne og det er rett og slett stygd på en CE man ødlegger jo hele bilen :thumbdown: Panser, frontfanger er byttet for at den tåplige grillen og lyktene skal passe. Bilen du refferer til har det som kalles AMG styling og da er bakfangeren også byttet samt man limer på noen plastkanaler/styling på sidene helt forferdelig. Jeg har selv en 300 CE og syntes dette er noe av det varkreste som er laget i cupe utg og sånt kødder man ikke med. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=813541 Avantgardgrill og blanke lykte blir lekkert DSC00430.jpg

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Det er jo rent smak og behag, men jeg syns heller ikke den på bildet er fin. Ser ut som den har prøvd å få en clk-look av noe slag, med de lyktene. Nei, jeg vil ikke ha den slik. Det eneste jeg ville vurdert er en grill med emblem, og å fjerne panserstjerna. Da ser det straks litt mer "sport" ut syns jeg.

'94-front, dine lykter, og denne

(click)grillen og emblemet hadde blitt bra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...