V-by Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Anmeld det. De virker ikke riktig gode i hue, og neste gang kan det skje noe værre. aknskje ikke med deg, men noen andre. Du vet hvordan han ser ut, hvilken bil de kjører. Hvis de er kjenninger av politiet vet de hvem det er. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kan også nevne at det er 21 års grense for pistol i Norge, så han får trøbbel der også. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det kan jo ha vert en softgun elns, men virkningen er jo den samme. Offeret bli jo like skremt, Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Husker du utseende på fyren? spesielt HÅRET. Lenke til kommentar
edds Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Husker du utseende på fyren? spesielt HÅRET. Er håret så viktig da? Det må vel være det letteste å endre kjapt. Med mindre det er ekstremt kort da. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 som alle sier så burde du anmelde forholdet, du vil føle deg mye bedre etterpå også Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg opplevde noe av det samme en gang. En ekkel fyr gav meg juling når jeg var 17-18 år gammel sånn helt uten videre og helt uten grunn. Et par år senere gjorde han innbrudd i bilen min og stjal bilstereoen min og mobilen min. Jeg anmeldte begge sakene til politiet men begge sakene ble henlagt. 3-4 år senere traff jeg tilfeldig på denne fyren og tok da saken i egne hender. Jeg banket han så grundig opp at han måtte tilbringe 4-5 dager på sykehus. Fyren anmeldte meg aldri. Jeg kan ikke anbefale den løsningen, men den funket for meg. Svinet forlot byen og siden har jeg ikke sett han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Som mange andre sier synes jeg virkelig du bør annmelde det. Uannsett om det var ekte våpen eller ikke... Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Husker du utseende på fyren? spesielt HÅRET. han hadde kort svart-aktig hår... litt lengde, men ikke så altfor langt:P ikke så langt at håret går over ørene... Åssen det? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Siden du nevner menstad, skjedde dette i grenland-området? Var det folk av utenlandsk opprinnelse? Den velkjente gimsøy-gjengen som mediene taler så vakkert om? jeg har fått høre at en del av de har flytta oppover til Borgestad, og det er jo ikke så langt ifra Menstad det... Men hadde jeg hatt samme opplevelse, så hadde jeg blitt rimelig forskrekka ass.. Anmeld det, sier ikke noe annet. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hår/ansikt er vel det som er lettest å kjenne igjen folk på, så det kan være nyttig om du skal anmelde hendelsen Det hadde hvertfall jeg gjort... Tror ikke du skal bekymre deg for noen eventuelle følger av å anmelde han. Skjønner godt at du fikk noia. Kan jo ikke sammenlignes, men jeg husker en eller annen dust skjøt med softgun så jeg kjente kula svepie hue mitt, ble dritredd! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er ikke alle damer som finner det like underholdende at fremmede forfølger dem for "bare å tulle med dem". Mange blir vettskremte og tør nesten ikke gå ut når de opplever denslags. Regn med motanmeldelse og at personen med pistol sier at han avverget et overgrep. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Han kan gjerne si det, men dersom han tar ladegrep på en pistol og situasjonen er slik som trådstarter sier, så vil nok ikke det hjelpe en dritt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Han kan gjerne si det, men dersom han tar ladegrep på en pistol og situasjonen er slik som trådstarter sier, så vil nok ikke det hjelpe en dritt. Om beskrivelsen stemmerer var selvsagt det personen med pistolen gjorde ulovlig, men det fritar ikke en person som drar rundt og skremmer jenter hverken moralsk eller juridisk skyld. Endret 14. oktober 2007 av robertaas Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kommer selvsagt helt an på i hvilken grad de følger etter og skremmer. Slik trådstarter fremstiller situasjonen var det uskyldig lek og moro. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Slik trådstarter fremstiller situasjonen var det uskyldig lek og moro. Har du noengang hørt om en overgriper som oppfatter det på en annen måte? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Helt klart. Anmeld det. Som du skulle gjordt med en gang. Sikkert noen ''skikkelig tøffe'' svarte folk kan jeg tenke meg. Våre nye landsmenn Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har du noengang hørt om en overgriper som oppfatter det på en annen måte? Har du noen gang hørt uttrykket "skyte spurv med kanoner"? Eller "en fjær blir til ti høns" osv. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har du noen gang hørt uttrykket "skyte spurv med kanoner"? Eller "en fjær blir til ti høns" osv. Jada, men jeg prøver å si at denne saken kan ha flere sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå