Gå til innhold

Tuller med noen jenter, typene kom!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg opplevde noe av det samme en gang. En ekkel fyr gav meg juling når jeg var 17-18 år gammel sånn helt uten videre og helt uten grunn. Et par år senere gjorde han innbrudd i bilen min og stjal bilstereoen min og mobilen min. Jeg anmeldte begge sakene til politiet men begge sakene ble henlagt. 3-4 år senere traff jeg tilfeldig på denne fyren og tok da saken i egne hender. Jeg banket han så grundig opp at han måtte tilbringe 4-5 dager på sykehus. Fyren anmeldte meg aldri. Jeg kan ikke anbefale den løsningen, men den funket for meg. Svinet forlot byen og siden har jeg ikke sett han.

Lenke til kommentar
Siden du nevner menstad, skjedde dette i grenland-området? Var det folk av utenlandsk opprinnelse? Den velkjente gimsøy-gjengen som mediene taler så vakkert om?

jeg har fått høre at en del av de har flytta oppover til Borgestad, og det er jo ikke så langt ifra Menstad det...

Men hadde jeg hatt samme opplevelse, så hadde jeg blitt rimelig forskrekka ass..

Anmeld det, sier ikke noe annet.

Lenke til kommentar

Hår/ansikt er vel det som er lettest å kjenne igjen folk på, så det kan være nyttig om du skal anmelde hendelsen ;)

Det hadde hvertfall jeg gjort... Tror ikke du skal bekymre deg for noen eventuelle følger av å anmelde han.

Skjønner godt at du fikk noia. Kan jo ikke sammenlignes, men jeg husker en eller annen dust skjøt med softgun så jeg kjente kula svepie hue mitt, ble dritredd!

Lenke til kommentar
Han kan gjerne si det, men dersom han tar ladegrep på en pistol og situasjonen er slik som trådstarter sier, så vil nok ikke det hjelpe en dritt.

Om beskrivelsen stemmerer var selvsagt det personen med pistolen gjorde ulovlig, men det fritar ikke en person som drar rundt og skremmer jenter hverken moralsk eller juridisk skyld.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...