Delvis Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Når man har funnet et spesielt navn (der ".com" er ledig) og ønsker kun registrere og beholde dette uten å gjøre noe annet(inntil videre), hvor vil man anbefale at dette gjøres? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen andre enn NameCheap? Bruker de nå, og kunne godt tenkt meg å skifte til en litt mindre bloated. Birger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 godaddy.com Bloat Birger Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Godaddy.com og Namecheap.com er vel regnet som de som er billigst på .com navn. Du har jo andre som http://www.register.com m.f, men de koster jo skjorta. Har alle mine (32+) domener hos godaddy.com, og synes det er helt greit. Både for de som du bare parkerer og de som du bruker.... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kanskje jeg velger å ta en bulk tranfer til GoDaddy. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå