Piratpjokken Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 De siste ukene har jeg uten videre fått 2-3 meldinger fra 1963, som hevder at jeg har meldt meg på deresmobilnyheter. Jeg er lei av å sende "stopp" meldinger, så hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Etter å ha lett litt rundt på nettet fant jeg at den kommer fra vianet eller noe.. Dere finner det eller smsklubben (eller noe sant), om dere søker på mobil + 1963 Og joda, man må visst betale en krone for å melde seg ut.. Ikke at det er mye, MEN DE TRENGER POKKER IKKE Å TA SEG BETALT FOR EN TJENESTE JEG ALDRI HAR SAGT JA TAKK TIL. Drittsekker.. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Etter å ha lett litt rundt på nettet fant jeg at den kommer fra vianet eller noe.. Dere finner det eller smsklubben (eller noe sant), om dere søker på mobil + 1963Og joda, man må visst betale en krone for å melde seg ut.. Ikke at det er mye, MEN DE TRENGER POKKER IKKE Å TA SEG BETALT FOR EN TJENESTE JEG ALDRI HAR SAGT JA TAKK TIL. Drittsekker.. Hei, da er "vi" flere om dette problemet Tok kontakt med Netcom, på telefon 05050 og forklarte problemstillingen. Av Netcom fikk jeg noen telefon nummer, og fikk tak i rette vedkommende på "1963". Men før jeg ringte til "1963", skrev jeg en mail om at dette tullet ville jeg ikke ha noe av, og nødvendige skritt ville bli tatt. Nummeret til "1963" er som følger : 69206969. Vedkommende som svarte, var "høflig" nok Har også problemer med "2069", fikk oppgitt noen nummer der, men får ikke fatt i noen. Så jeg tar en telefon til Netcom. Igjen. ? Vennlig Hilsen W_B Har Dere andre også problemer, kan Dere oppgi telefon nummeret til firma Lenke til kommentar
hsn302 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Se på denne siden fra netcom. Kunder og Kortnummer https://netcom.no/omnetcom/partnere/innhold...kortnummer.html 2069 - Navn:Verpet AS tlf.nr: 64874777 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå