Gå til innhold

Irriterende meldinger fra "1963"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha lett litt rundt på nettet fant jeg at den kommer fra vianet eller noe.. Dere finner det eller smsklubben (eller noe sant), om dere søker på mobil + 1963

Og joda, man må visst betale en krone for å melde seg ut.. Ikke at det er mye, MEN DE TRENGER POKKER IKKE Å TA SEG BETALT FOR EN TJENESTE JEG ALDRI HAR SAGT JA TAKK TIL.

Drittsekker..

Lenke til kommentar
Etter å ha lett litt rundt på nettet fant jeg at den kommer fra vianet eller noe.. Dere finner det eller smsklubben (eller noe sant), om dere søker på mobil + 1963

Og joda, man må visst betale en krone for å melde seg ut.. Ikke at det er mye, MEN DE TRENGER POKKER IKKE Å TA SEG BETALT FOR EN TJENESTE JEG ALDRI HAR SAGT JA TAKK TIL.

Drittsekker..

Hei, da er "vi" flere om dette problemet :mad:

Tok kontakt med Netcom, på telefon 05050 og forklarte problemstillingen. Av Netcom fikk jeg noen telefon nummer, og fikk tak i rette vedkommende på "1963".

Men før jeg ringte til "1963", skrev jeg en mail om at dette tullet ville jeg ikke ha noe av, og nødvendige skritt ville bli tatt.

Nummeret til "1963" er som følger : 69206969. Vedkommende som svarte, var "høflig" nok :dontgetit:

Har også problemer med "2069", fikk oppgitt noen nummer der, men får ikke fatt i noen. Så jeg tar en telefon til Netcom. Igjen.

?

Vennlig Hilsen

W_B

Har Dere andre også problemer, kan Dere oppgi telefon nummeret til firma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...