Blacksheep Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Håper noen kan hjelpe meg med å finne fotoalbum for bilder A4 og A3. Aller helst foretrekker jeg å handle i norske butikker, og har ikke noen begrensninger på pris bare det ikke blir over all fornuft. Har dere noen tips så, takker jeg meget. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg henger meg på denne. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke sett så mange album for A4 med lommer, men det finnes veldig mange fine pergamyn-album med skilleark mellom hver side, hvor man må feste bildene selv på en eller annen måte. Fotohjørner, dobbeltsidige "fotoklebere" eller lim (enten permanent eller non-permanent) er festemetoder. Vi selger vel ca. A4 pergamyn-album der jeg jobber, men A3 har jeg faktisk aldri sett. Tror du må ta kontakt med en meget godt utstyrt papirforhandler for det. Eller kanskje Allkopi har en løsning, eller forslag? Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Disse pergamyn-albumene, slik jeg forstår deg eller det jeg ser for meg at du beskriver, så er bildene limt eller festet på andre måter til en plate/ark, mellom disse platene/arkene har man så et skilleark som beskytter bildene fra å ligge mot hverandre, men det er ingen film eller lommer som beskytter bildene mot feks fingeravtrykk? Stemmer min oppfatting eller bommer jeg? Takk for tipset. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Stemmer det, Blacksheep. Jeg tror ikke det er så lett å finne album med lommer for A4 og A3. Nærmeste jeg kan tenke meg, er vanlige plaslommer som festes i ringpermer. De finnes ihvertfall i A4. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Har nå skaffet meg noen A4 lommer som kan settes i Ringperm, kjøpte disse på Fotoknudsen sammen med en ringperm, disse var litt "trange" og få in et A4 print i, men hvis man legger et vanlig A4 ark på hver side og skyver dette in sammen med bildet, for så å trekke de ut etterpå funket det ypperlig Skal sjekke litt forskjellige bokhandler rundt omkring etter A3 Plastlommer eller lignende. Sier fra hvis jeg finner noe av interesse. Takk så langt. Endret 19. oktober 2007 av Blacksheep Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Har vært rundt på ulike større bokhandler og fant noen brukbare album/mapper til A3. Jeg endte opp med å kjøpe en mappe som, om jeg ikke husker feil i heter 'My Showfile'. Har også kommet over andre alternativer med plastlommer for A3 Perm osv. men falt på førstnevnte pga. plasten som var brukt i lommene som var mye tynnere og klarere å se igjennom. Jeg endte også opp med å kjøpe en tilsvarende mappe for A4. Prisen lå på rundt 60-70 for A4 og oppunder 100 for A3, med andre ord veldig billig. Konklusjon er i alle fall at de fleste bokhandler av noe størrelse, har alternativer liggende framme for salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå