Gå til innhold

Privat oktoberfest - Bjohansen

Anbefalte innlegg

Har blitt veldig inspirert av dette fenomene kalt Oktoberfest, siden jeg nettopp har kjøpt kamera har jeg ingen "fastobjektiv", så får heller lage min egen oktoberfest.

Tror nemlig det vil være lærerikt med en slik "fest", så derfor satser jeg på det.

Denne tråden er derfor reservert min Oktoberfest.

Mitt utstyr: D40 w/18-55mm.

Første bilde: (ikke redigert, utenom crop)

55mm

F5,6

1/30sek

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Portrettet av hunden hadde vært 100% hvis det ikke hadde vært for den forstyrrende sofaen til høyre,jeg liker utrykket til hunden og bildet :)

bilde 2 med løvet ble litt rotete da det er litt mye som sloss om oppmerksomheten til seerene,et eller et par løvblad mot en litt blurret bakgrunn,og du hadde hatt et knallbilde.

håper ikke jeg er for hard i kritikken , svarer hva jeg synes ved første øyekast :)

Lenke til kommentar
Portrettet av hunden hadde vært 100% hvis det ikke hadde vært for den forstyrrende sofaen til høyre,jeg liker utrykket til hunden og bildet :)

bilde 2 med løvet ble litt rotete da det er litt mye som sloss om oppmerksomheten til seerene,et eller et par løvblad mot en litt blurret bakgrunn,og du hadde hatt et knallbilde.

håper ikke jeg er for hard i kritikken , svarer hva jeg synes ved første øyekast :)

neida, det går bra.

Angående portrettet: Jeg er enig i hva du sier, sku ønske at jeg hadde sluppet å ha stolen i bakgrunn. Men hunden(Monti) er veldig sky for kamera og springer alltid bort når jeg henter det.

bilde 2: jeg likte fargene i bildet, men det ble kanskje litt mange "løvblader".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...