Bjonski Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har blitt veldig inspirert av dette fenomene kalt Oktoberfest, siden jeg nettopp har kjøpt kamera har jeg ingen "fastobjektiv", så får heller lage min egen oktoberfest. Tror nemlig det vil være lærerikt med en slik "fest", så derfor satser jeg på det. Denne tråden er derfor reservert min Oktoberfest. Mitt utstyr: D40 w/18-55mm. Første bilde: (ikke redigert, utenom crop) 55mm F5,6 1/30sek Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Dag 2, 12.Oktober. "Høstfarger" F4,5 1/30sek Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Ingen som har noen kommentarer? Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Portrettet av hunden hadde vært 100% hvis det ikke hadde vært for den forstyrrende sofaen til høyre,jeg liker utrykket til hunden og bildet bilde 2 med løvet ble litt rotete da det er litt mye som sloss om oppmerksomheten til seerene,et eller et par løvblad mot en litt blurret bakgrunn,og du hadde hatt et knallbilde. håper ikke jeg er for hard i kritikken , svarer hva jeg synes ved første øyekast Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Portrettet av hunden hadde vært 100% hvis det ikke hadde vært for den forstyrrende sofaen til høyre,jeg liker utrykket til hunden og bildet bilde 2 med løvet ble litt rotete da det er litt mye som sloss om oppmerksomheten til seerene,et eller et par løvblad mot en litt blurret bakgrunn,og du hadde hatt et knallbilde. håper ikke jeg er for hard i kritikken , svarer hva jeg synes ved første øyekast neida, det går bra. Angående portrettet: Jeg er enig i hva du sier, sku ønske at jeg hadde sluppet å ha stolen i bakgrunn. Men hunden(Monti) er veldig sky for kamera og springer alltid bort når jeg henter det. bilde 2: jeg likte fargene i bildet, men det ble kanskje litt mange "løvblader". Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Høstbildet ditt er bra, men må sees i stor størrelse ellers blir det bare en grøt. Kanskje du kunne ha mettet fargene enda noe mer? (En smakssak seff.) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Har ikke fått lagt ut bilder for den 14. og den 13.. Men legger ut et for i dag. F/4,8 1/125sek Iso 400 Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Her er det høst og forfall lang vei. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Her er det høst og forfall lang vei. hehe, vet ikke helt om det skal tolkes positivt eller negativt? ^^ Men høst er det i alle fall, og det betyr mye regn og overskyet. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Uff, nå har det blitt noen dager uten bilder.. får legge ut ett fra i dag. F/5,6 1/40sek Iso 400 edit: la opp et annet bilde som jeg syntes var bedre Endret 19. oktober 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå