Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Søss burde passe bra inn her, hu har mange sære nykker Kom på det når dere prater om pølse. Hu lar alltid ene snabben / enden være igjen og legge de rundt om i huset når hu spiser pølset. Frustrerende. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Når jeg spiser pizza (Grandiosa...) pleier jeg og ta ketchup og salt på, for så å skrape av fyllet og spise det. Så tar jeg ketchup og salt på bunnen og spise den. Bunnen på Grandiosaen smaker så digg. Jeg sitter også som regel alltid med en finger i munnviken, som regel tommelen litt på siden i munnviken. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg gjør det samme som deg, bare at det er på Big One. Den er nydelig den. Men jeg skraper det ikke av da. Spiser det av litt etter litt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg sitter aldri normalt med beina rett ned. Jeg sitter alltid med beina i kors eller med beina inntil magen. Er bare så mye mer komfortabelt. Det ser kanskje rart ut, men jeg blir veldig myk da. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Når jeg spytter så presser jeg spyttet mellom en liten sprekk som jeg har mellom tennene og da blir det en fin stråle Får kommentarer på det hele tida, føler meg så poppis Endret 12. juni 2008 av langkaas Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Når jeg sitter på Pcen MÅ jeg ha venstrehånda slik: Lillefinger: Utenfor tastaturet, ved siden av shift. Ringfinger: TAB Langfinger: Bokstaven Q Pekefinger: Bokstaven S Tommel: Command (Epletasten) Lenke til kommentar
M..D Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Mye og kjenne seg igjen i her. Noen av mine små rare uavener er. - Når jeg går for meg selv tar jeg alltid og river ting av busker blomster osv, og fikler med det. - Før pleide jeg og åpne kjeven så høyt jeg klarte og så lukke den igjen, gjore det ofte når jeg ble stressa. - Har alltid på tven hvis jeg er i stua, selv om jeg ikke ser. HATER stillheten. - Ser alltid på penis i speilet før jeg går i dusjen. Endret 12. juni 2008 av M..D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg pleier og alltid sitte med enten høyre eller venstre foten over den andre, og 90 grader peivende til venstre/høyre. Skjønner dere? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Mye og kjenne seg igjen i her. Noen av mine små rare uavener er. - Når jeg går for meg selv tar jeg alltid og river ting av busker blomster osv, og fikler med det. - Før pleide jeg og åpne kjeven så høyt jeg klarte og så lukke den igjen, gjore det ofte når jeg ble stressa. - Har alltid på tven hvis jeg er i stua, selv om jeg ikke ser. HATER stillheten. - Ser alltid på penis i speilet før jeg går i dusjen. Av en eller annen grunn fikk jeg for meg at du var jente ... Ble litt usikker når jeg kom til "punkt" 4 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Trudde faktisk han var en jente jeg også Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvorfor fikk jeg også samme inntrykk? Forøvrig biter jeg altfor mye negler. Spesielt lillefingeren ved munnviken. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det å bite negler er ikke så uvanelig da Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 - Når jeg går for meg selv tar jeg alltid og river ting av busker blomster osv, og fikler med det.Ah, det gjer eg òg, men eg har aldri tenkt over det før no. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg og noen venner snakker om å ha sex med bikkjer hver gang vi går forbi én spesiell liten gjeng på skolen. Lurer på hva de tror om oss. > Lenke til kommentar
Enel Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 veldig mye å kjenne seg igjen i. morsomt å lese. jeg tenkte jeg skulle poste et par ting jeg å, men ettersom jeg skrev kom jeg på veeeldig mye greier, poster de jeg enjoy -Når jeg dusjer skrur jeg først vannet på, fårså å gå inn i dusjen sån 10 sec senere... er vel for at vannet i begynnelsen er kaldt, har bare alltid gjordt det:P + jeg har faste tider å dusje.. og drite forsåvit -legge et dopapirark i do før jeg driter. skvetting er ekkelt. -Tven på rommet mitt må aldtid stå på når jeg skal såve, lyden nesten helt av og på "sleep" så den skrur seg av etter sån 20 min -Vekkeklokker skal alltid være stilt til noen minutter fra et rundt tall(som 06.57) snakket med storesøsteren min om vekkeklokker og kom fram til at hun hadde akkurat samme.. tvangstanke:P -Jeg har fast rutine når jeg skal på skolen om morgen: 5 min til å komme meg ned å lage mat 5 min å spise mat samtidig som jeg ser på godmorgen norge... mest for klokken sin skyld. og til slutt 5 min på badet før jeg må springe til bussen:P -Liker heller ikke at noe annet en hodet stikker ut av teppe(hender om de er under puta)... selv om det er varmt på rommet, føles tryggere. -penner blir tyggd på og demontert og remontert, som mange andre å ser ut til å gjøre -Smilies... :S alt for mange, folk tar meg ofte ikke seriøs (Måtte fjerne noen fra denne posten faktisk, så rart ut) -svarer alltid med en hm,hehe, smiley eller lignende når folk snakker på msn, trur det dreper samtalen nonganger:S -tar av og på ringen min, men stopper vanligvis når jeg merker det. jeg vil jo ikke miste den -Om jeg ser ut av "skrå"-vinduet vi har i taket på en fin dag, begynner jeg oftest å dagdrømme... skjer aldri ellers. er litt domt, for det er deilig:D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg har utviklet en tvangshandling med øyebryna jeg. Jeg må hele tiden sitte og dra og kjenne om det er noe hår som ikke føles som de andre. Kanskje er det for langt, for stivt, for tjukt i forhold til de andre. Da må det ut. Det kan ikke være der. De må føles riktig alle sammen. I høst så gikk jeg rundt med en bar flekk i det ene øyebrynet pga. dette. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 - Ser alltid på penis i speilet før jeg går i dusjen. Hahaha. Du er ikke alene! Lenke til kommentar
pi. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Når jeg leser korte ting på norsk, f.eks. en enkelt setning som reklamen til JapanPhoto: Interessert i foto? Flink med folk? så gjentar jeg det gjerne i hodet mitt på engelsk, flere ganger. Prøver å finne gode oversettelser osv. Sykt. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Av og til når jeg leser tegneserier forestiller jeg meg hvordan det ville vært på engelsk (som oftest pondus av en eller annen grunn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå