Registrert-Brukar Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Når eg er ute og går forestiller eg meg at der eg har hatt føttene mine begynner det å brenna, slik som Illidan i WC3. Andre ting som skjer er som følger: asfalten rundt meg ryker, skyene dekker himmelen og det kjem lyn og ''fiendar'' bli massakrert av flamme, soniske bølger eller diverse våpen. Kort sagt, øydeleggelse av alt rundt meg. Det får tida til og gå i alle fall. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 For hver gang jeg tar i en snus, så må jeg sitte og tenke at jeg må ha den under leppa så og så lenge. Hvis den begynner å renne, og jeg må ta den ut under min "minimumstid", da blir jeg skuffa Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Når jeg skulle legge inn sanger på mobilen i går så MÅTTE jeg ha hvertfall hundresanger innpå... Takler ikke å ha mindre Kan jo nevne søstra mi da, når hu skal sette på lyden på tven så må det være partall 12,14....24 osv Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Markerer alltid skriften når eg leser, men kun den eg har lest. Ein anna ting er at når windows loader må eg markere på skjermen(holde venstreknappen inne og dra den rund) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Av og til så kan jeg begynne og late som jeg spiller og synger.. På skolen Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 når jeg tar på meg klær står jeg å risster på rompa... helt uten å vite det... samma om det er bukse eller t-sjorte... rompa rister. Folk som ser på ler og mobber meg... jeg tenker at det er kult:P Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Spammer capslock nesten hele tiden,spesielt når jeg gamer Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Lenge siden jeg har vært innom her nå. Men, haHA! Sjokoladebamse, I demand youtube`d... Jeg.. tegner bart og skjegg på folk i avisa... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Når eg et pølse i brød (eller lompe) et eg alltid av begge endane først, så at det bare er "midten" av pølsa som er igjen, fordi midten smaker betre enn endane. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg setter en sokk over webcam-en når den ikke er i bruk, fordi det kjennes som om den stirrer på meg. Spiser brødskive med smør, men spiser pålegget ved siden av. Vrikker frem og tilbake på dørmatta når jeg skal tørke av meg på føttene. Snakker til meg selv når jeg tror jeg er alene. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Spiser alltid rundt skolebolla å tar det gule til slutt Lenke til kommentar
safags Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg setter en sokk over webcam-en når den ikke er i bruk, fordi det kjennes som om den stirrer på meg. Spiser brødskive med smør, men spiser pålegget ved siden av. Vrikker frem og tilbake på dørmatta når jeg skal tørke av meg på føttene. Snakker til meg selv når jeg tror jeg er alene. det er ikke rare ting, det er det alle gjør!! Skam og ikke gjøre det Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Spiser rundt skolebollen og KASTER det gule til slutt Bomgirer når jeg er nervøs Skulle kjøre noen som hadde skadet seg på sykehuset i dag, og rusa og bomgira og hakka som bare det hele veien ... Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 det er ikke rare ting, det er det alle gjør!! Skam og ikke gjøre det Jaså? Nå følte jeg meg straks mye mer normal ... Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 det er ikke rare ting, det er det alle gjør!! Skam og ikke gjøre det Jaså? Nå følte jeg meg straks mye mer normal ... Det burde du ikke Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det burde du ikke Ikke? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg drar meg alltid litt i øyevippene for å se om noen av de er løse. Aner ikke hvorfor. Må sjekke venstre øyevippene først. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Når eg et pølse i brød (eller lompe) et eg alltid av begge endane først, så at det bare er "midten" av pølsa som er igjen, fordi midten smaker betre enn endane. Me too Men ikke fordi endene smaker bedre, men fordi jeg er redd for at jo mer jeg spiser på ene siden, jo mer ketchup/sennep/dressing renner det ut på andre siden. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg drar meg alltid litt i øyevippene for å se om noen av de er løse. Samme her, men som regel drar jeg fingeren under øyet først, for å få fatt i eventuelle løse vipper. Det er lite pent med øyevipper som ligger løst i ansiktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå