Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Jeg takler heller å ta det produktet som ligger først i hylla hvis det er noe jeg skal spise/spise av. Dette gjelder da også papptallerkner og kopper osv (tar som regel den som er i midten av stablen). Aner egentlig ikke hvorfor jeg gjør dette, men akkurat det med kopper er fordi det kan ligge mer støv o.l oppi den øverste koppen.

En annen greie jeg har er at jeg må treffe i midten av vasken når jeg spytter ut tannkrem mens jeg pusser tenner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I bilen eller bussen tenker jeg på mulige ulykkescenario. F.eks treåringer som springer ut i veien, andre sjåfører som ikke ser seg for, får hjerteinfarkt, tung last som ramler av lastebiler eller annet.

Jeg glemmer selvsagt aldri sikkerhetsbeltet.

Samme her!

Etter jeg begynte med fysikk er det blitt mange faktorer som spiller inn på hvor jeg skal sette meg i bussen med tanke på kollisjoner osv.

Lenke til kommentar

Jeg er nok også blant dem som alltid planlegger i forhold til verste mulige utfall. Særlig spennende er det jo når jeg går på gangveier på kveldstid og ser for meg alle jeg møter som potensielle angripere. Planlegger fluktruter, går saktere inn mot kryssende veier for å få god tid til å skaffe meg overblikk over situasjonen etc.

Lenke til kommentar

Hvis jeg sitter på pcen og jobber med noe. Lekser, webredigering eller hva som helst bare det ikke er spilling, så kan jeg finne på å bare gå ned på stuen å se hva som skjer der for så å gå opp å sette meg på pcen igjen.

Klarer ikke å sitte i ro når jeg jobber! :p

Lenke til kommentar

setter alltid volumet på 5 - 10 - 15 - 20 - 25 (you get the picture) aldri på 26 eller 27.

Jeg er nok også blant dem som alltid planlegger i forhold til verste mulige utfall. Særlig spennende er det jo når jeg går på gangveier på kveldstid og ser for meg alle jeg møter som potensielle angripere. Planlegger fluktruter, går saktere inn mot kryssende veier for å få god tid til å skaffe meg overblikk over situasjonen etc.

Gjør også dette

Endret av Wisdom_Jay
Lenke til kommentar

Jeg tar alltid varen lengst bak. Butikkfolk/selgere, ja jeg vet trikset deres :ph34r:

Etter å ha lest denne tråden, er mitt inntrykk at de fleste tingene her kjenner jeg mer igjenn i. De er slettes ikke unormale eller rare, det er bare rare diskusjons temaer :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Lysbryteren på rommet mitt må alltid slåes av på en spesiell måte med akkurat passe kraft. Slår jeg litt for hard eller svakt, må jeg slå av og på bryteren 3 ganger før jeg prøver igjen..

Lenke til kommentar

Jeg kan tygge på det meste av "nerdeting", fra strips, ledninger og skrutrekkere til gamle EDO-RAM brikker, skjermkort og flash-minnebrikker.

Når jeg er kobla til serveren min via VNC (remote desktop lignende greier) må jeg inn i terminalen og skrive "uptime" for å sjekke hvor mange dager det har gått siden sist reboot. Det kan jeg gjøre flere ganger om dagen. Hittil har den stått på i 49 dager uten stans.

Når jeg skriver passordet mitt (cdkey til XP) må jeg skrive fort så det ikke føles som tar en evighet å skrive det inn. Bruker som regel 5-6 sekunder på passordet mitt (25 tegn). Føler jeg at jeg har skrevet noe feil, eller at det går litt seint må jeg stryke det ut og skrive det på nytt

SP_A1568.jpg

Jeg får et kick når jeg får blåskjerm, eller ser blåskjerm, feilmeldinger eller annet som ikke hører hjemme på "offentlige skjermer", og ofte må jeg ta bilde av det hvis jeg kan. Eksempel:

DSC01673.JPG

Ubrukte ikoner på skrivebordet

SP_A1472.jpg

Gode gamle feilrapport boksen...

Kviser MÅ klemmes på.

Noe mer kopmmer jeg ikke på akkurat nå.

Lenke til kommentar

Jeg går i kjøleskapet og retter opp melk og juicekartonger så datoen står utover, kona vet om dette og setter konsekvent inn kartongene med datoen innover.

Jeg spiser opp 1/3 av alle kulepennene jeg kommer over og knekker og demonterer resten uten å få det med meg før det er over, og jeg tygger på plastdingsen på bruskorker.

Ellers når jeg gjør ting jeg i utgangspunktet ikke kan (maler, flislegger, murer, snekrer etc) så gjør jeg det så nøye at ingen kan påstå at det ikke er gjort av en fagmann, av og til gjør jeg ting på nytt som er mye bedre enn en fagmann noensinne ville ha gjort i utgangspunktet hvis det er en liten feil jeg ser selv. Dette er både dyrt og slitsomt.

Ellers har jeg kvittet meg det meste annet.

Endret av GOH
Lenke til kommentar
Jeg kan tygge på det meste av "nerdeting", fra strips, ledninger og skrutrekkere til gamle EDO-RAM brikker, skjermkort og flash-minnebrikker.

Når jeg er kobla til serveren min via VNC (remote desktop lignende greier) må jeg inn i terminalen og skrive "uptime" for å sjekke hvor mange dager det har gått siden sist reboot. Det kan jeg gjøre flere ganger om dagen. Hittil har den stått på i 49 dager uten stans.

Når jeg skriver passordet mitt (cdkey til XP) må jeg skrive fort så det ikke føles som tar en evighet å skrive det inn. Bruker som regel 5-6 sekunder på passordet mitt (25 tegn). Føler jeg at jeg har skrevet noe feil, eller at det går litt seint må jeg stryke det ut og skrive det på nytt

SP_A1568.jpg

Jeg får et kick når jeg får blåskjerm, eller ser blåskjerm, feilmeldinger eller annet som ikke hører hjemme på "offentlige skjermer", og ofte må jeg ta bilde av det hvis jeg kan. Eksempel:

DSC01673.JPG

Ubrukte ikoner på skrivebordet

SP_A1472.jpg

Gode gamle feilrapport boksen...

Kviser MÅ klemmes på.

Noe mer kopmmer jeg ikke på akkurat nå.

Må vel si meg enig med de kvisene..

Anyway.

Fy faen for ett passord :p

Biter på ram brikker ? >_>

Jeg biter ALLTID, på ipod ledninga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...